رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 584441

ورود دادستانی تهران به ارتقاء ایمنی بازار بزرگ

ساعت24-معاون دادستان تهران گفت: با توجه به وضعیت ناایمن بازار تهران و وقوع آتش سوزی های مکرر، دادستانی تهران از منظر حفظ حقوق عامه به موضوع ورود و با دعوت از نمایندگان سازمان های مسئول، کارگروه ویژه ارتقاء ایمنی بازار را به منظور گزارش گیری مستمر از وضعیت و نظارت بر عملکردها تشکیل داده است.

html>

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، مرتضی تورک با اشاره به تشکیل جلسه ای در همین رابطه در دادستانی تهران اظهار کرد: در جلسه با شهردار منطقه ۱۲ تهران، مدیران سازمان آتش نشانی، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران، شرکت توزیع برق تهران بزرگ، سازمان نظام مهندسی کشور، اتاق اصناف تهران، اداره کل اوقاف و امور خیریه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران وضعیت خطرناک بازار بزرگ مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این جلسه با اخذ گزارش از کلیه دستگاه ها و ادارات حاضر در خصوص وضعیت ایمنی بازار و عوامل خطر ساز آن، بر لزوم توجه ویژه و پیگیری مستمر نسبت به اصلاح نقاط آسیب پذیر و خطرساز تأکید شد.

معاون دادستان تهران افزود: با توجه به گستردگی موضوع مقرر شد کارگروه ویژه ارتقاء ایمنی بازار در دادستانی تشکیل شود و در جلسات هفتگی آن بررسی موضوعات خطرناک، پیگیری جهت رفع عوامل خطرساز و اجرای دستورالعمل های ایمنی اعلام شده از سوی سازمان آتش نشانی به طور مستمر در دستور کار باشد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها