رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 584486

بورسیه‌های تحصیلی آمریکا برای دانشجویان بین المللی

ساعت24-بسیاری از دانشجویان نمی‌دانند که باید برای ارسال درخواست به مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا هزینه‌ای (تحت عنوان اپلیکیشن فی application fee ) بپردازند. در حالی که ممکن است در سایر کشورها این یک عمل عادی نباشد، در ایالات متحده این موضوع یک استاندارد است.

div>

هزینه اپلای برای تحصیل در آمریکا

بسیاری از دانشجویان نمی‌دانند که باید برای ارسال درخواست به مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا هزینه‌ای (تحت عنوان اپلیکیشن فی application fee ) بپردازند. در حالی که ممکن است در سایر کشورها این یک عمل عادی نباشد، در ایالات متحده این موضوع یک استاندارد است.

هزینه‌های اپلای بسته به موسسه و دانشگاه مورد نظر می‌تواند از لحاظ قیمت متفاوت باشد. برخی از موسسات تا 90 دلار هزینه دریافت می‌کنند در حالی که برخی دیگر کمتر از 25 دلار برای پروسه اپلای دریافت می کنند.

ایالات متحده دارای بیش از 250 دانشگاه و کالج است. رنکینگ دانشگاه‌های آمریکا در آخرین رتبه بندی آموزش عالی ایجاد شده توسط آموزش عالی تایمز، اخبار US و دانشگاه‌های برتر فهرست شده اند. خواه جذابیت زندگی در رویای آمریکایی باشد یا صرفاً ایده مقاومت ناپذیر یافتن موفقیت در "سرزمین آزادگان و خانه شجاعان" باشد، حدود 1 میلیون دانشجوی بین المللی تحصیل در آمریکا را انتخاب کرده‌اند.

اما چگونه می توانید مطمئن شوید که در یک دانشگاه یا کالج پذیرش خواهید شد؟ در زیر برخی از مراحل و رویکردهای انتخاب دانشگاه و اطمینان از اینکه شما آنچه را که برای پذیرش لازم است دارید را مرور خواهم کرد.

تمکن مالی برای تحصیل در آمریکا

شما باید بودجه یک ساله را برای هر دوره تحصیلی که می خواهید در آن شرکت، نشان دهید. شهریه یک ساله به همراه یک سال هزینه زندگی را بایستی فراهم کنید و اثبات کنید که بودجه لازم را دارید. این هزینه‌ها معمولاً در I20 شما ذکر می شود. قبل از I20 نیز تمکن مالی برای ویزای تحصیلی آمریکا را در وب سایت کالج خواهید یافت.

هزینه تحصیل در آمریکا در رشته‌های پزشکی

شهریه تمام وقت در برخی از دانشکده های پزشکی که در رتبه بندی اخبار ایالات متحده قرار دارند، می تواند بیش از 50000 دلار در سال باشد. برچسب قیمت برای دانشکده پزشکی با توجه به عوامل متعددی همانند خصوصی یا دولتی بودن دانشکده و یا اینکه آیا شهریه در داخل یا خارج از ایالت پرداخت می‌کنید متفاوت و متغیر است،. بورسیه ها و سایر کمک های مالی نیز می توانند به کاهش برخی از این هزینه ها کمک کنند.

دانشجویان همچنین باید برای سایر هزینه ها هنگام درخواست برای دانشکده پزشکی، از جمله هزینه های درخواست، هزینه های سفر برای مصاحبه حضوری یا بازدید از دانشگاه، و سپرده پذیرش برنامه ریزی کنند.

بورسیه ‌های تحصیلی آمریکا برای دانشجویان بین المللی

برنامه دانشجویی خارجی فولبرایت (Foreign Fulbright Student Program)

برنامه فولبرایت بورسیه‌های تحصیلی فول فاند در ایالات متحده برای دانشجویان بین المللی است که می‌خواهند مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا دریافت کنند. این بورسیه‌ها را می توان برای تحصیلات تکمیلی بدون مدرک نیز دریافت نمود. این کمک هزینه تحصیل، کتاب های درسی، بلیط هواپیما، کمک هزینه زندگی و بیمه درمانی را پوشش می دهد.

برنامه کمک هزینه همفری (Humphrey Fellowship Program)

برنامه کمک هزینه تحصیلی Hubert H. Humphrey یک سال حرفه‌ای با پوشش کامل هزینه‌ها را در ایالات متحده برای متخصصان با تجربه از کشورهای تعیین شده در سراسر جهان فراهم می کند. افراد بر اساس پتانسیل آن‌ها برای رهبری و تعهد آنها به خدمات عمومی در بخش دولتی یا خصوصی انتخاب می‌شوند. بورسیه‌ها کمک‌های مالی فول فاندی هستند که تمام هزینه های مربوطه را پوشش می دهند.

کالج‌ها و دانشگاه‌های ایالات متحده که بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند

بورسیه‌های دانشگاه آمریکا

دانشگاه آمریکایی (AU : American University ) تعداد محدودی بورسیه تحصیلی شایستگی جزئی سخاوتمندانه را به دانشجویان سال اول بین المللی ورودی با شرایط آکادمیک اعطا می کند. هیچ کمک مالی مبتنی بر نیاز برای دانشجویان بین المللی در دسترس نیست. بورسیه شایستگی از 6000 دلار آمریکا تا 25000 دلار آمریکا در هر سال تحصیلی (با شرایط قابل تمدید) است.

بورسیه‌های تحصیلی کالج آمهرست (Amherst College Scholarships)

کالج Amherst در حال حاضر یک برنامه کمک مالی مبتنی بر نیاز را اجرا می کند که به دانشجویان بین المللی نیازمند کمک مالی می کند. پس از پذیرش، نیاز مالی شما مشخص می شود. سپس یک کمک مالی که برابر با نیاز شما باشد، ارائه می‌شود. این کمک مالی گاهی اوقات "بسته کمک" نامیده می شود زیرا ممکن است شامل خودیاری (اشتغال) و کمک مالی (بورسیه و کمک هزینه) باشد.

بورسیه‌های کالج بریا (Berea College Scholarships)

کالج Berea تنها موسسه‌ای در ایالات متحده است که 100٪ بودجه برای 100٪ از دانشجویان بین المللی ثبت نام شده برای اولین سال ثبت نام را ارائه می دهد. این ترکیب از کمک‌های مالی و بورسیه هزینه‌های شهریه، اتاق را پوشش می دهد. انتظار می‌رود در سال‌های بعدی، دانشجویان بین‌المللی 1000 دلار (آمریکا) در سال پس‌انداز کنند تا در هزینه‌های خود مشارکت کنند. کالج مشاغل تابستانی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند تا بتوانند این تعهد را انجام دهند.

بورسیه‌های دانشگاه کلارک (Clark University Scholarships)

دانشگاه کلارک برنامه دانش پژوهان جهانی کلارک را ارائه می دهد که به متقاضیان سال اول (نه دانشجوی انتقالی) که حداقل چهار سال در خارج از کشور تحصیل کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. بورسیه تحصیلی 15000 تا 25000 دلار در سال (به مدت چهار سال، مشروط به رعایت استانداردهای آکادمیک برای تمدید) و کمک هزینه تضمین شده مشمول مالیات 2500 دلاری برای کارآموزی یا دستیار تحقیقاتی که برای اعتبار دانشگاهی در طول تابستان پس از سال دوم یا سال اول اعطا می شود.

سخن پایانی

هدف موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (MMCF) کمک به متقاضیان و حمایت آن‌ها در رسیدن به اهداف تحصیلی و مهاجرتی و شغلی است. مجموعه ما خدمات مختلفی را در آمریکا ارائه می‌دهد. تیم متخصص مجموعه مهرآیین مخبری به شما در بدست آوردن اهداف مهاجرتی تان در آمریکا کمک خواهد کرد. خدمات خود را به ارائه مشاوره جامع اختصاص داده‌ایم. خدمات ما در زمینه بررسی جامع اولیه، مشاوره در مورد الزامات مورد نیاز، انتخاب رشته در دانشگاه مورد نظر، مراحل درخواست و دریافت پذیرش، کمک به تسهیل فرایند ویزا، همراهی شما خواهد بود. شاید به علت تحریم‌ها موانعی برای اخذ پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی آمریکا وجود داشته باشد، اما موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری با سال‌ها تجربه و خدماتی که ارائه می‌دهد در کنار شماست تا رویای تحصیل، کار و زندگی در آمریکا را برای شما تحقق بخشد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها