رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584528

میلان و اینتر در چه صورتی قهرمان میشوند؟

ساعت24-دو تیم همشهری میلان و اینتر در هفته پایانی لیگ سری آ ایتالیا برای کسب قهرمانی باید چه نتایجی را برای رسیدن به قهرمانی کسب کنند؟

html>

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان برای اطمینان از قهرمانی در سری آ به یک امتیاز مقابل ساسولو نیاز دارد، زیرا آن‌ها رکورد بهتری در تقابل رو در رو با اینتر دارند. قهرمان این فصل لیگ ایتالیا در روز پایانی فصل مشخص می‌شود. میلان با ۸۳ امتیاز و اینتر با ۸۱ امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و میلان چون رکورد بهتری در بازی رو در رو دارد، در صورت کسب یک تساوی در بازی آخر در زمین ساسولو نیز قهرمان می‌شود.

این قانون برای تعیین قهرمان به نفع میلان است که در این فصل در داربی دلا مدونینا در یک دیدار به میزبانی خود به تساوی رسید و در دیداری که اینتر میزبان بود به پیروزی ۲ بر یک دست یافت.

بنابراین اینتر برای قهرمان شدن باید سمپدوریا را شکست دهد و امیدوار باشد میلان برابر ساسولو شکست بخورد.

هم سامپدوریا و هم ساسولو در دیدارهای تشریفاتی به میدان خواهند رفت. هر دو تیم خیال‌شان بابت ماندن در لیگ راحت است و امیدی نیز برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی ندارند.

این دو بازی به طور هم‌زمان برگزار می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ یک از دو تیم نمی‌توانند با دانستن نتیجه تیم دیگر به میدان بروند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها