رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584698

بررسی عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی

ساعت24-قیمت کرکره برقی وابسته به فاکتورهای متعددی است. هر چه قطعات با کیفیت تری برای کرکره به کار روند ، طبیعتاً قیمت آن بالاتر می شود.

image-20220518221345-1.jpeg
html>

عملکرد کرکره برقی چگونه است ؟

باز و بسته شدن کرکره برقی به صورت عمودی است. موتور کرکره برقی با استفاده از جریان الکتریکی کار می کند. کرکره برقی ها را از متریالی می سازند که در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف ، مقاوم باشند. طراحی و ساخت کرکره برقی به گونه ای صورت می گیرد که امنیت بالایی را ایجاد کند. تمامی فلزاتی که در کرکره برقی به کار رفته اند ، خاصیت ضدخوردگی دارند و این مسئله سبب افزایش استحکام کرکره برقی شده است. درب اتوماتیک در انواع گوناگونی تولید می شود که یکی از کاربردی ترین آنها ، کرکره برقی است.

چه فاکتورهایی بر قیمت کرکره برقی اثرگذار هستند ؟

مهمترین فاکتورهایی که بر قیمت این درب ها اثر می گذارند ، موارد زیر است.

نوع موتور کرکره اتوماتیک

موتورهای کرکره برقی در مدل های ساید و توبولار و ... موجود هستند. هر یک از آنها ویژگی ها و قیمت متفاوتی دارند.

قیمت موتور توبولار چقدر است ؟

موتورهای توبولار را برای کرکره هایی با ابعاد کوچک و وزن پایین به کار می برند. قیمت موتورهای توبولار در مقایسه با موتورهای ساید کمتر است. موتورهای توبولار فاقد برق اضطراری هستند. تنها روش باز و بسته شدن آنها در زمان قطعی برق ، استفاده از خلاص کن دستی می باشد.

ابعاد موتورهای توبولار کوچک است و فضای زیادی را احاطه نمی کنند. برای کرکره هایی که در مکان های پرازدحام نصب می شوند ، موتورهای توبولار گزینه ایده آلی نیستند. به دلیل آنکه قیمت کرکره برقی های دارای موتور توبولار پایین است ، مشتریان تمایل به خرید این نوع کرکره را دارند. در حالیکه باید به متناسب بودن این نوع موتورها برای مکان مورد استفاده توجه نمود.

موتور توبولار برای کرکره هایی که وزنی بالای 150 کیلوگرم دارند ، اصلاً مناسب نیست. ممکن است کرکره های سنگینی که دارای موتور توبولار باشند ، عملکرد درستی نداشته باشند. موتورهای توبولار ، در موارد نادری قابل تعمیر هستند و در صورت خرابی باید به تعویض آنها اقدام نمود. موتورهای توبولار در دو نوع سبک و سنگین صنعتی می باشند.

قیمت موتور ساید چقدر است ؟

موتورهای ساید ، بسیار قدرتمند و با دوام هستند. برای کرکره برقی هایی با ابعاد بزرگ و وزن بالا از موتور ساید استفاده می کنند. موتورهای ساید دارای فناوری برق اضطراری می باشند. در صورت خرابی موتور ساید ، در اغلب مواقع می توان آن را تعمیر نمود. قیمت کرکره برقی های دارای موتور ساید ، بالا است. اما با توجه به کیفیت و قدرتی که دارد ، ارزشمند است.

برای کرکره برقی هایی که دارای حداکثر وزن 1500 کیلوگرم می باشند ، موتور ساید مناسب است. ابعاد موتور ساید بزرگ است و فضای نسبتاً زیادی را اشغال می کند. موتورهای ساید در مقایسه با موتورهای توبولار ، سرعت کمتری برای باز و بسته شدن دارند. محل نصب موتور ساید ، بیرون از رول می باشد. برای مکان هایی که ترافیک بالایی در تردد دارند از موتورهای ساید استفاده می شود. در برخی از انبارها ، پارکینگ ها ، فروشگاه ها و ... از موتورهای ساید برای کرکره برقی آنها استفاده می شود.

نوع تیغه ، عامل مهم بر قیمت کرکره برقی

تیغه های کرکره برقی در چندین نوع موجود هستند که متداول ترین آنها ، تیغه های آلومینیومی ، پلی کربنات و گالوانیزه و ... می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کرکره برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.ipaco-er.com/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C.html

ویژگی های تیغه های آلومینیومی چیست ؟

تیغه های آلومینیومی ضد خط و خش هستند و برای مکان های پرازدحام مناسب هستند. تیغه های آلومینیومی توخالی هستند. به همین علت برای خانه های مسکونی به کار نمی روند. تیغه های آلومینیومی بسیار سبک هستند و برای موتورهای سبک بسیار مناسب می باشند. قیمت تیغه های آلومینیومی مناسب است. تیغه های آلومینیومی در مقابل رطوبت مقاوم هستند و زنگ نمی زنند.

ویژگی های تیغه های گالوانیزه چیست ؟

قدرت تیغه های گالوانیزه از تیغه های آلومینیومی بیشتر است. تیغه های گالوانیزه ، ضد خش و ضد زنگ نیستند. معمولاً از تیغه های گالوانیزه برای کرکره برقی های پارکینگ ساختمان های مسکونی استفاده می شود. قیمت کرکره برقی های دارای تیغه های گالوانیزه مناسب تر از کرکره برقی های دارای تیغه های فولادی است.

ویژگی های تیغه های فولادی چیست ؟

تیغه های فولادی ، بسیار مقاوم و با کیفیت هستند. شاید به جرئت بتوان گفت که تیغه های فولادی ، برترین تیغه های موجود برای کرکره برقی است. همین مسئله سبب شده است که در کرکره برقی های اماکن مهم ، از تیغه های فولادی استفاده کنند.

تیغه های فولادی در ابعاد مختلفی است که رایج ترین آنها شماره 2 اینچی می باشد. تیغه های دو اینچی را برای ساختمان های مسکونی به کار می برند. تیغه های 3 اینچی برای مکان های صنعتی و تجاری به کار می رود.

قیمت کرکره برقی دارای تیغه شفاف چقدر است ؟

تیغه های شفاف یا پلی کربنات از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند. این تیغه ها در مقابل رطوبت ، حرارت ، خط و خش و ... مقاوم هستند. از نظر ظاهری ، این تیغه ها زیبا هستند. قیمت تیغه های شفاف بالا است و سبب افزایش قیمت کرکره برقی های دارای این تیغه ها ، می شود.

سایز و ابعاد کرکره اتوماتیک

از دیگر فاکتورهای اثرگذار بر قیمت ، سایز و ابعاد کرکره اتوماتیک می باشد. هرچه ابعاد و اندازه کرکره اتوماتیک بالاتر باشد ، قیمت آن بالاتر است. مساحت کرکره برقی توسط کارشناس به دقت تعیین می شود. کوچکترین خطایی در اندازه گیری ، می تواند عملکرد کرکره برقی را تحت الشعاع قرار دهد.

همچنین شما عزیزان می توانید از طریق لینک زیر اطلاعاتی را درباره درب اتوماتیک کسب نمایید.

https://www.ipaco-er.com/automatic-door/automatic-door-price/automatic-door-price-calculation.html

نصب کرکره برقی چگونه انجام می شود ؟

نصب کرکره برقی از حساسیت بالایی برخوردار است. به همین علت توصیه می شود که نصب کرکره برقی توسط شرکت های حرفه ای و مجرب صورت بگیرد. نصب باید به اندازه ای دقیق باشد که کوچکترین اختلالی در عملکرد کرکره برقی ایجاد نکند. نصب غلتک کرکره برقی باید به صورت دقیق انجام شود تا موجب تضعیف غلتک نشود. درخواست نصب ، بر قیمت کرکره برقی اثرگذار است. بنابراین در هنگام سفارش کرکره برقی باید تعیین کنید که کرکره برقی توسط خود شرکت نصب گردد یا خیر.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها