رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584812

استقلال در مسیر آرسنال، میلان و یوونتوس

ساعت24-استقلال در آستانه ثبت رکوردی تاریخی قرار دارد.

html>

تیم فوتبال استقلال، قهرمانی خود در لیگ را در هفته بیست و هفتم مسجل کرد و تا اینجای کار، در بیست و هشت هفته شکستی نداشته. آبی ها تنها دو هفته تا ثبت یک قهرمانی بدون شکست فاصله دارند و در صورت کسب این جام، می توانند یک جام تاریخی را کسب کنند.

شاگردان مجیدی در صورت قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر، به تنها تیمی در تاریخ این لیگ تبدیل می شوند که بدون شکست قهرمان شده.

در تاریخ فوتبال ایران، پیش از این فقط پرسپولیس موفق شده بدون شکست قهرمان کشور شود. آن ها در سال ۱۳۵۲ که اولین دوره لیگ تخت جمشید بود، با ۲۲ بازی بدون باخت به مقام قهرمانی دست یافتند. سرخپوشان در این فصل با انجام ۲۲ بازی و کسب ۱۵ برد و ۷ تساوی موفق به کسب دومین عنوان قهرمانی در لیگ شدند.

علاوه بر این، تیم های مختلفی در فوتبال دنیا موفق به کسب جام طلایی شده اند. رئال مادرید در سال ۱۹۳۲، در ۱۸ بازی بدون شکست بود و قهرمان اسپانیا شد. در ایتالیا هم تیم های میلان و یوونتوس سابقه این قهرمانی را دارند و در لیگ انگلیس، آرسنال در سال ۲۰۰۲ موفق شد بدون شکست قهرمان شود.

حالا باید دید در دو هفته باقی مانده، آبی های پایتخت می توانند رکورد خود را حفظ کنند و جام طلایی فوتبال ایران را بالای سر ببرند؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها