رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584851

مدرک اصلی تراکتور علیه پرسپولیس برای ارائه به کمیته انضباطی

ساعت24-تسنیم نوشت: باشگاه تراکتور قرار است یک فیلم را به‌عنوان مدرک اصلی خود به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه دهد.

html>

پس از حاشیه‌ها و اتفاقات رخ داده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با تصمیم داوران بازی نیمه تمام ماند تا کمیته انضباطی درباره سرنوشت این مسابقه تصمیم‌گیری کند.

پس از ارسال گزارش ناظران بازی، قرار است جلسه رسیدگی به پرونده این مسابقه روز دوشنبه هفته جاری در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار شود.

شنیده می‌شود اصلی‌ترین مدرک باشگاه تراکتور برای ارائه به کمیته انضباطی، فیلم دوربین‌های مدار بسته ورزشگاه است که به خروج تیم داوری و پرسپولیس از زمین مسابقه مربوط می‌شود.

باشگاه تراکتور با استناد به فیلم‌ دوربین‌های مداربسته مدعی است، تیم داوری حدود 20 دقیقه بعد از خروج از زمین، با در دست داشتن توپ در داخل راهروی ورزشگاه منتظر بازگشت پرسپولیس به داخل زمین شده اما این تیم با تصمیم خود از حضور در زمین امتناع کرده است.

همچنین باشگاه تراکتور مدعی است چند مسئول استانی نیز پس از فراهم شدن شرایط، با پادرمیانی سعی در راضی کردن تیم پرسپولیس برای بازگشت به زمین داشتند که در نهایت افشین پیروانی اعلام کرد این تیم به دلیل نبود امنیت حاضر به بازگشت به زمین نیست.

باشگاه تراکتور قرار است به زودی مستندات خود را به همراه فیلم دوربین‌های مداربسته به کمیته انضباطی ارسال کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها