رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584870

بازیکن پیکان: حسینی آینده فوتبال ایران را میسازد/بدشانسی روی تیم ما سایه انداخته است

ساعت24-هافبک جوان و باتجربه پیکان می‌گوید در دو هفته پایانی لیگ برتر با تمام توان ظاهر خواهند شد تا نتایج خوبی به دست آورند.

html>

اسماعیل بابایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست دو بر یک تیم پیکان مقابل فولاد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: متاسفم که چند هفته ای است بدشانسی روی تیم ما سایه انداخته است؛ این هفته مقابل فولاد در دقیقه 97 گل خوردیم، هفته قبل در مشهد در دقیقه 90 گل تساوی را دریافت کردیم، مقابل فجرسپاسی و چند بازی دیگر هم همینطور در ثانیه های پایانی گل خوردیم و نتوانستیم 3 امتیازها را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: مقابل فولاد فوتبال خوبی بازی کردیم و به خصوص در نیمه دوم عالی بودیم. می توانستیم به برتری هم برسیم اما بدشانسی آوردیم و در ثانیه های پایانی گل دوم را دریافت کردیم. باید هر چه در توان داریم بگذاریم و این شکست را جبران کنیم. انشاءالله در دو هفته پایانی نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

هافبک پیکان که کاپیتان دوم این تیم محسوب می‌شود،‌ با اشاره به جوانی تیمش گفت: تیم ما جوان ترین تیم آسیا است. واقعا باید از مجتبی حسینی و همکارانش تقدیر کنیم که این قدر به جوانان بها می‌دهند. آنها با کاری که انجام می‌دهند، آینده فوتبال ایران را می‌سازند. واقعا بازی دادن به بازیکنان دهه هشتادی و جوانان جسارت می‌خواهد اما حسینی این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد و فکر می‌کنم همه بازیکنان ما قدردان زحماتش هستند.

بابایی افزود: خدمتی که امسال مجتبی حسینی به باشگاه پیکان کرد، واقعا بی نظیر بود. او همین حالا با توجه به فوتبالیست های جوان، نفرات زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده و باید از او بابت این توجه تشکر کنیم. واقعا شرمنده اش هستیم که نتوانستیم در ۳-۲ هفته اخیر در بحث نتیجه گیری موفق باشیم اما قول می دهم که در دو هفته پایانی هرکاری خواهیم کرد تا نتیجه بگیریم و جبران کنیم.

هافبک پیکان درباره بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست و نهم گفت: قطعا بازی سختی خواهیم داشت. آلومینیوم هفته پیش صدرنشین و قهرمان لیگ را متوقف کرد. آنها فینالیست جام حذفی هستند و از طرفی بازی کردن در اراک دشوار است. با این حال تیم ما نیز برای جبران گذشته به میدان می‌رود و همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا 3 امتیاز را مال خود کنیم.

انتهای پیام /

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها