رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584947

سارق، گوشی موبایل سرنشین L۹۰ را دزدید و کشته شد

ساعت24-تسنیم نوشت: سارق جوانی که با همدستش دست به سرقت تلفن‌همراه سرنشین L۹۰ زده بود، پس از تعقیب و گریز طولانی در یک تصادف به کام مرگ فرو رفت.

html>

شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، وقوع تصادف یک موتورسیکلت با خودرو پراید توسط اهالی خیابان شهید تیموری منطقه ستارخان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه و با دو مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه سر به شدت مجروح شده بوند.

امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیس به محل حادثه رسیده بودند، مجروحان حادثه را به بیمارستان انتقال دادند اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و سرنشین موتورسیکلت به کام مرگ فرو رفت.

بدین ترتیب تحقیقات پلیسی کلید خورد، بررسی‌ها نشان داد سرنشینان موتورسیکلت توسط خودرو L۹۰ تحت تعقیب بودند که با یک پراید تصادف کردند.

بدین ترتیب راننده خودرو L۹۰ هدف تحقیق ماموران پلیس قرار گرفت؛ در تحقیقات مشخص شد، سرنشینان موتورسیکلت قبل از تصادف مرگبار، تلفن‌همراه راننده ماشین L۹۰ را سرقت کرده و به سمت میدان تیموری متواری شدند که در طول تعقیب و گریز طولانی، سرنشینان موتورسیکلت با خودرو پراید تصادف کردند.

مأموران پلیس در بررسی‌های اولیه، ۵ تلفن‌همراه مسروقه از سرنشینان این موتورسیکلت کشف کردند و متوجه شدند سارقان قبل از تصادف مرگبار، دو تلفن‌همراه دیگر سرقت کرده بودند.

بنابر این گزارش، با دستور بازپرس پرونده، جسد متوفی برای سیرمراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم دیگر پرونده برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها