رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585027

شایعه جدی حوالی پرسپولیس؛ یحیی گل محمدی به دنبال آقای گل

ساعت24-پرسپولیس که این فصل از مهاجمانش خیری ندیده دنبال گادوین منشا است که با توجه به درخشش او در این فصل اصلاً عجیب نیست و حتماً خود منشا هم دوست دارد دوباره سرخپوش شود.

html>

گادوین منشا بعد از درخشش در پیکان به پرسپولیس آمد و در اوایل حضورش در پرسپولیس مهاجم مؤثری بود اما کم کم زرق و برق حضور در تیم پرطرفدار و توجه بعضاً افراطی به او باعث شد بشدت افت کند و مهاجمی ناآرام برای پرسپولیس باشد. منشا در استقلال هم نمایش‌های بسیار ضعیفی ارائه کرد و بعد از آن به گل‌گهر پیوست. با حضور در یک تیم شهرستانی شرایط برای این مهاجم نیجریه‌ای بهتر شد اما در فصل جاری و با رفتن به مس رفسنجان وضعیت برای او کاملاً تغییر کرد.

منشا در حال حاضر با ۱۴ گل بهترین گلزن لیگ برتر است و هر چند بیشتر این گل‌ها را با ضربات پنالتی به ثمر رسانده اما در یک تیم متوسط عملکرد قابل قبولی داشته و به نظر می‌رسد دوباره اوج گرفته است. در عین حال به نظر می‌رسد آقای گلی او در این فصل قطعی باشد.

دیروز شنیده شد پرسپولیس که این فصل از مهاجمانش خیری ندیده دنبال گادوین منشا است که با توجه به درخشش او در این فصل اصلاً عجیب نیست و حتماً خود منشا هم دوست دارد دوباره سرخپوش شود و در کانون توجه قرار گیرد. به هر حال این شایعه‌ای است که باید جدی‌اش گرفت، هر چند در تیم و باشگاه پرسپولیس هیچ‌کس دوست ندارد درباره این مسأله صحبت کند.

با در نظر گرفتن احتمال جدایی مهدی عبدی و ابهام در تمدید قرارداد با آل‌کثیر، پرسپولیس حداقل یک مهاجم نوک برجسته دیگر برای فصل بعد می‌خواهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها