رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585041

فرمانده کل سپاه : انتقام خون شهید خدایی را «سخت» و «پشیمان‌کننده» از دشمن‌ خواهیم گرفت / تمام امکانات سپاه متعلق به مردم آبادان است

ساعت24-سردار سلامی گفت : همه می دانند که ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون همه عزیزان خودش را خواهد گرفت. واکنش‌های ما سخت خواهد بود و قطعا دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

html>

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌فرمانده کل سپاه پاسداران در سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام امکانات سپاه متعلق به مردم آبادان است و هم فرمانده سپاه استان، شهرستان آبادان و همه عزیزان سپاهی و بسیجی در میدان حضور دارند و مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

سرلشکر سلامی در خصوص استفاده از ظرفیت‌ جهادگران برای کمک به حادثه ساختمان متروپل آبادان اشاره کرد: طبیعی است که کار جهادگران خدمت به مردم ایران است و قطعا از ظرفیت این عزیزان در تمام حوادث استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به انتقام خون شهید صیاد خدایی بیان کرد: همه می دانند که ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون همه عزیزان خودش را خواهد گرفت. سلامی ادامه داد: واکنش‌های ما سخت خواهد بود و قطعا دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

تهدید کم سابقه عاملان و آمران شهادت سرهنگ پاسدار صیادخدایی از سوی رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اجلاس مجمع جهادگران گفت: هدف اساسی از این اجتماع بزرگ این است که یک عزم به هم پیوسته جهادی در امتداد آن مجاهدت های خستگی ناپذیر و موثر برای ساختن کشور مهیا شود.

وی در پایان گفت: امروز این عزم بزرگ دوباره باید یک شکل جدید به خودش بگیرد و بسیجی ها در عرصه باید نسبت به گذشته خودشان هدف های بزرگ تر را دنبال کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها