رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585141

جدولی خلاصه از ایده های دکوراسیون منزل با گیاهان

ساعت24-در این مطلب با انواع تاثیرات گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون منزل و چند ایده برای دیزاین گیاهان آشنا شدید که امید داریم از طوفان فکری شما عزیزان در این زمینه کاسته باشیم. گل ها با گلبرگ های رنگارنگ و گیاهان با برگ های سبز و متنوع، می توانند پویایی و نشاط را به دکوراسیون منزل شما بیافزایند.

html>

آویختن گلدان به سقف

نزدیک پله

قفسه بندی دیوار

اطراف مبل

آویختن گلدان به دیوار

قفسه های تزئینی

چیدمان گل بر روی شلف

گوشه اتاق نشیمن

استفاده از جا گلدانی نردبانی

استفاده در حمام و دستشویی

جمع بندی

در این مطلب با انواع تاثیرات گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون منزل و چند ایده برای دیزاین گیاهان آشنا شدید که امید داریم از طوفان فکری شما عزیزان در این زمینه کاسته باشیم. گل ها با گلبرگ های رنگارنگ و گیاهان با برگ های سبز و متنوع، می توانند پویایی و نشاط را به دکوراسیون منزل شما بیافزایند. شما می توانید با انتخاب هوشمندانه گیاهان مناسب دکوراسیون داخلی و گلدان های متفاوت و خاص، زیبایی قابل توجهی را در فضای خانه خود ایجاد کنید. همان اندازه که ظاهر گل و گیاه و بستر نگهداری آنها مهم است، نحوه ی قرارگیری و چیدمان گل و گیاه در منزل نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا بسته به نحوه دکوراسیون منزل با گل و گیاه، فضای خانه جلوه متفاوت و نمای خاصی پیدا خواهد کرد و باعث ایجاد حس و حال متنوعی می شود.

آیا با نظرات و ایده هایی که بیان کردیم موافقید؟ دیگر چه ایده هایی به ذهن شما خواهد رسید؟

خرسند میشویم تا با کامنت های خود زیر همین صفحه ایده ها و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به دنبال افزایش شادابی خانه یا محل کار خود هستید و یا مایلید روابط خود را ماندگار کنید، خرید گیاه آپارتمانی پیشنهاد ماست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها