رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585144

توقیف لودر 3میلیاردی در محور بندرعباس _حاجیآباد/ ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در محور سیریک-جاسک کشف شد

ساعت24-فرمانده انتظامی هرمزگان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در محور سیریک به جاسک خبر داد.

html>

«سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید بونجی شهرستان سیریک در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی حین کنترل خودروهای عبوری سیریک به جاسک به یک دستگاه کشنده نفتکش مشکوک شدند. وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف و معرفی آن به مراجع قضائی، برعزم جدی پلیس استان در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی تاکید کرد.

جعفری گفت: همچنین ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس حین کنترل محور بندرعباس به حاجی‌آباد به یک دستگاه کامیون که قصد انتقال یک دستگاه لودر از جنوب کشور به استان‌های مرکزی کشور را داشت مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: خودرو متوقف و در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی است که در این رابطه لودر و کامیون مورد نظر به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش این محموله قاچاق را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۳۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها