رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585184

محدودیت زمانی ثبت نام یارانه فعلا برداشته شد

ساعت24- سازمان هدفمندی یارانه‌ها، ثبت نام از جاماندگان یارانه نقدی را از ۲۷ اردیبهشت ماه و طبق تکلیف قانون بودجه ۱۴۰۱ آغاز و مهلت اولیه ثبت نام را تا اول خردادماه تعیین کرده بود؛ به‌طوری که دو روز اول برای افرادی که عدد آخر کد ملی آنها زوج و دو روز دوم برای عدد آخر فرد و دو روز نیز بدون الزام به رعایت کد ملی بود. ولی با اتمام این مهلت، زمان را تا ساعت ۲۴ امرزو چهارم خردادماه تمدید کرده بود.

html>

این در حالی است که تازه‌ترین اطلاع از سامان هدفمندی یارانه ها نشان می‌دهد که طی هماهنگی صورت گرفته با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این روند ثبت نام تا اطلاع ثانوی ادامه داشته و محدودیت زمانی را شامل نمی شود، تا زمانی که سازمان هدفمندی یارانه ها در مورد آن اطلاع رسانی کند. بر این اساس ثبت نام افراد جدید و جامانده از یارانه همچنان و تا اطلاع ثانویه خواهد داشت.

ثبت نام از جاماندگان یارانه نقدی گروه خاصی را در بر نگرفته و تمامی متقاضیانی که یارانه دریافت نمی‌کنند در هر گروه درآمدی می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند که بعد از بررسی از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت رفاه، در صورت تائید به لیست یارانه‌بگیران اضافه خواهند شد.

سرپرستان خانوارهای متقاضی می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کرده و با مراجعه به my.gov.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

پرداخت یارانه‌های نقدی از اردیبهشت ماه سال جاری با تغییر رویه مواجه شد و یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار، ۷۲ میلیون نفر واریز شده است؛ این یارانه برای سه دهک پایین به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار و شش دهک بعدی ۳۰۰ هزار تومان است. در صورتی که ثبت نام کنندگان و یا معترضان به عدم دریافت یارانه، به لیست دریافت کنندگان اضافه شوند، معوقه اردیبهشت به حساب آنها واریز خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها