رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585194

آیا نوسانات ارز تاثیری روی قیمت تیرآهن دارد

به طور کلی تیرآهن یکی از مهم ترین مقاطع فولادی در صنعت ساختمان سازی و غیره می باشد که عوامل گوناگونی بر روی قیمت این مقطع فولادی تاثیرگذار است و در این مقاله قصد داریم به توضیح اینکه آیا نوسانات ارز تاثیری روی نرخ آن دارد بپردازیم.

html>

آیا نوسانات ارز تاثیری روی قیمت تیرآهن دارد

تاثیر نوسانات ارز بر روی تیرآهن

در ابتدا توجه داشته باشید که در دو سال گذشته در بازار آهن نوسانات ارزی به قدری زیاد بوده است که عواملی مانند تغییر تقاضا یا تغییر قیمت ‌های جهانی اثر کمتری نسبت نوسانات ارز بر روی قیمت مقاطع فولادی داشته است . به دلیل استفاده از تیر در صنایع مختلف می توان گفت قیمت روز این مقطع فولادی برای افراد بسیاری قابل اهمیت می باشد و کارخانه های متعددی از جمله ذوب آهن اصفهان، فولاد البرز ایرانیان، شاهین بناب، جهان فولاد غرب، فولاد اهواز و.... به تولید انواع تیرآهن‌ میپردازند.

نرخ تیرآهن چگونه محاسبه می شود

همانطور که گفته شد تیرآهن یکی از مهم ترین مقاطع فولادی در ساختمان سازی می باشد که دارای انواع مختلفی از جمله IPB، IPN،IPE و لانه زنبوری است. در زمان خرید تیر برای خریداران این محصول سوال پیش می آید که نرخ آن چگونه محاسبه می شود. در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد روش محاسبه قیمت تیرآهن بدست آورید.

به طور کلی می توان گفت نرخ تیرآهن به صورت کیلویی محاسبه می شود. در زمان محاسبه قیمت این محصول عواملی همچون وزن و سایز تیر، سبک و سنگین بودن و نوع تیر تاثیر گذار است. برای محاسبه وزن انواع تیرآهن می توان از فرمول های زیر استفاده نمود.

فرمول محاسبه وزن تیر : طول تیر IPE به متر × وزن یک متر (جدول اشتال) = وزن تیر IPE

فرمول محاسبه تیر لانه زنبوری: طول تیر لانه زنبوری(CPE) به متر× وزن یک متر (از جدول اشتال) = وزن نهایی تیر لانه زنبوری

فرمول محاسبه تیر IPB : طول تیر IPB × وزن یک متر( از جدول اشتال) = وزن نهایی تیر IPB

آیا نوسانات ارز تاثیری روی قیمت تیرآهن دارد

تیرآهن ذوب آهن اصفهان از کجا بخریم

ذوب آهن اصفهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در ایران می باشد که محصولات فولادی متنوعی از جمله انواع تیرآهن، میلگرد و ... تولید می کنند. کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید کننده انواع تیر (IPE)، تیر (IPB)، تیر (IPN) بر طبق استاندارد اروپا است.

وزن تیرآهن تولید شده در این کارخانه مطابق با جدول اشتال می باشد و در سایز های 14 الی 30 میلی متر تولید می گردد .البته توجه داشته باشید که قیمت تیرآهن اصفهان به علت کیفیت بالا نسبت به سایر ها تولید کننده ها بیشتر می باشد. بازرگانی آراد آهن مرکز فروش انواع محصولات فولادی از جمله تیرآهن ذوب آهن اصفهان با مناسب ترین قیمت بازاراست.

از کجا تیرآهن با نرخ مناسب بخریم

تیرآهن یکی از مهم ترین پروفیل ها در صنعت ساختمان سازی می باشد و همانطور که گفته شد در کشورمان کارخانجات متعددی انواع تیر را تولید می کنند. در زمان خرید انواع تیرآهن برای خریداران سوال پیش می آید که از کجا این مقطع فولادی با نرخ مناسب بخریم؟

آیا نوسانات ارز تاثیری روی قیمت تیرآهن دارد


این بازرگانی قیمت روز تیر و مقاطع فولادی دیگر را در سایت و کانال تلگرام خود روزانه به روزرسانی می کنند. همچنین آراد آهن برای سهولت مشتریان خود فروش آنلاین را فراهم نموده است.برای خرید تیرآهن اصفهان و مقاطع فولادی دیگر در هر ابعاد و نوعی به صورت آنلاین، می توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

آراد آهن مرکز فروش آهن آلات در کشور

تیرآهن دارای نوع های مختلفی می باشد که برای تهیه ی انواع آن باید به سراغ کارخانه های تولید کننده و یا شرکت های تامین کننده انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی بروید. این مقطع فولادی در صنعت ساختمان سازی کاربرد های متنوعی دارند به همین دلیل کارخانه های زیادی به تولید انواع تیر می پردازند . همانطور که گفته شد بازرگانی آراد آهن مرکز فروش انواع تیرآهن و دیگر مقاطع فولادی در اصفهان و سراسر کشور می باشد. بازرگانی آراد آهن انواع تیرآهن را در سایز های گوناگون با نرخ مناسب به مشتریان عزیز ارائه می کند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها