رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585257

پشت پرده عدم برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون/پای فرار از عزل در مجمع 10 خرداد در میان است

ساعت24-عدم برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در دو روز اخیر در شرایطی است که به نظر می رسد برخی اعضا تعمدا نمی خواهند جلسه جدیدی تا قبل از مجمع 10 خرداد برگزار شود.

html>

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته در شرایطی که احمدرضا براتی، مهرداد سراجی، طهمورث حیدری، احسان اصولی، خداداد افشاریان و بهرام رضاییان برای حضور در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در ساختمان این فدراسیون حضور یافته بودند اما در نهایت این جلسه به صورت رسمی برگزار نشد.

پس از این جلسه اصولی، سخنگوی فدراسیون و حیدری دیگر عضو هیات رئیسه اعلام کردند به دلیل غیبت برخی اعضا مثل میرشاد ماجدی که برای حضور در نشست مدیران فنی فدراسیون های عضو AFC به کویت سفر کرده و البته شهره موسوی که در بازداشت به سر می‌برد جلسه رسمی برگزار نشده اما با توجه به اینکه سرپرست فدراسیون امشب به ایران بازمی‌گردد، احتمال دارد این جلسه پنجشنبه برگزار شود.

با این وجود امروز هم خبری از برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال نبود.

این در شرایطی است که پیش از این، جلسات با حضور شهره موسوی نایب رئیس بازداشتی فدراسیون، به صورت آنلاین برگزار شده بود و به نظر می رسید که می شد برخی اعضای غایب هم به صورت آنلاین در این جلسه شرکت کنند.

در این میان فارغ از بحث سفر ماجدی، به نظر می رسد برخی اعضا نمی خواهند جلسه جدیدی در هیات رئیسه تا پیش از برگزاری مجمع 10 خردادماه برگزار شود.

طبق برخی شنیده ها احتمال دارد، در جلسه هیات رئیسه، بحث تعویق در جلسه مجمع 10 خرداد مطرح شود و در این باره تصمیم گیری صورت گیرد و به همین دلیل برخی اعضا که پیش بینی می کنند ممکن است در جلسه مجمع عزل گردند، بخواهند تاریخ مجمع را تغییر دهند.

با این حال برخی دیگر مصمم هستند تا مجمع برگزار گردد تا شرایط فدراسیون فوتبال از این وضعیت و ابهام خارج شود.

با تمام این شرایط باید دید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا قبل از مجمع 10 خردادماه جلسه دیگری خواهد داشت یا اینکه بدون برگزاری جلسه، هیات رئیسه راهی مجمع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها