رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585270

جاودانی: احتمال دارد رای بازی تراکتور و پرسپولیس قبل از پایان لیگ صادر شود/ توضیحات ناظر بازی برای ما راهگشا است

ساعت24-عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به تعویق هفته پایانی لیگ برتر احتمال دارد رای بازی تراکتور و پرسپولیس قبل از اتمام لیگ صادر شود.

html>

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا جاودانی درمورد جلسه امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده دیدار تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: همچنان مشغول رسیدگی هستیم. دوشنبه هفته دیگر هم جلسه داریم و باید نمایندگان دو باشگاه بیایند.

وی درمورد اینکه شاید بازی مجدد در شهر دیگری تکرار شود ، گفت: به شایعه توجه نکنید. تا زمان صدور رای هیچ چیز مشخص نیست.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره طولانی شدن روند رسیدگی به این پرونده، توضیح داد: برخی ادعاها شده است که باید به آنها رسیدگی شود. در جلسه دوشنبه افشین پیروانی، کاظم محمودی و نماینده حقوقی دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس هم شرکت خواهند کرد تا توضیحات آنها را هم بشنویم.

جاودانی درباره احتمال صدور رای پیش از اتمام لیگ برتر، عنوان کرد: با توجه به تعویق هفته پایانی لیگ احتمال دارد این رای قبل از اتمام مسابقات صادر شود.

وی درخصوص اینکه باشگاه تراکتور مدعی است امید عالیشاه و سعید آقایی هم باید محروم شوند، گفت: اگر باشگاه تراکتور تصمیم گیرنده است، شرایط فرق می‌کند. هر طرفی ادعا دارد باید ثابت شود. امروز هم ناظر بازی در جلسه کمیته انضباطی حرف‌هایی زد که نمی‌توانیم درموردشان صحبت کنیم اما می‌تواند برای ما خیلی راهگشا باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها