رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585273

علم‌الهدی : نیروی انتظامی در جریان فتنه ۸۸ ،جلودار قضیه بود

ساعت24-ایرنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، با توطئه و فتنه گری دشمن مواجه هستیم و در این جبهه نیروی انتظامی جلودار است و شهدای زیادی در این عرصه تقدیم نظام شد.

html>

آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: جریان استکبار با درک اقتدار این نظام در دفاع مقدس جرات دخالت نظامی و جنگ با ایران را ندارد لذا اهتمام خود را بر ایجاد فتنه و توطئه در داخل متمرکز کرده است.

وی اضافه کرد: در این جبهه نیروی انتظامی حضور دارد به طوری که در جریان فتنه ٨٨، نیروی انتظامی جلودار قضیه بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهدای نیروی انتظامی به مراتب، محوریت خاصی در بین شهدا دارند و غافلگیرانه با مظلومیت به شهادت رسیده اند.

علم الهدی افزود: اقتدار نظام به برکت خون شهیدان است و طبق منویات رهبری، نیروی انتظامی، محور اقتدار نظام است.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) اضافه کرد: در مسیر شهادت و اهل بیت(ع) جریان دل مهمتر از جریان مغز است و این خصوصیتی است که در همه تعالیم اهل بیت (ع) و امام صادق وجود دارد.

وی اضافه کرد: تعالیم ولایی اهل بیت(ع) سرمایه شهادتهاست و پیروزی انقلاب بر جریان خون شهید استوار است و در جامعه پیرو مکتب امام صادق(ع) سفره شهادت گسترده تر از سایر مکاتب است.

یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با حضور خانواده شهدا در مجتمع آیه‌ها در مشهد برگزار و از خانواده های شهدا تجلیل و از تندیس و کتاب یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی رونمایی شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها