رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585274

رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان تهران

صمیمانه از مردم برای همکاری و همراهی با دولت تشکر میکنم

ساعت24-رییس‌جمهور گفت: همراهی مردم سرمایه بزرگ دولت است و باید این سرمایه ارج نهاده شود یعنی تلاش بر حل مشکلات مردم و کاهش آن به حداقل داشته باشیم.

html>

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان تهران با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: من صمیمانه از مردم برای همکاری و همراهی‌شان با دولت تشکر می‌کنم.

وی یادآور شد: ما یک حمله سایبری در زمینه بنزین داشتیم که دو سه روز ما را درگیر کرد اما دیدیم که مردم همراهی کردند. اگر همراهی نمی‌کردند چه می‌شد؟ دشمن می‌خواست چه شود؟

وی افزود: همراهی مردم با دولت سرمایه بزرگ دولت است و باید این سرمایه ارج نهاده شود یعنی تلاش بر حل مشکلات مردم و کاهش آن به حداقل داشته باشیم.

رییس‌جمهور ادامه داد: در بودجه تلاش کردیم بر محور عدالت گام برداریم. توسعه عدالت نیازمند توجه به امر آمایش سرزمینی است و این اولین سالی است که بودجه بدون ۲۰ درصد صندوق توسعه ملی به مجلس تقدیم شده است.

وی با تاکید بر این‌که «صندوق توسعه ملی برای کارهای بزرگ در جهت رفع مشکلات اساسی کشور است»، گفت: ما برنامه تحولی‌ای برای دولت در نظر گرفتیم و ۳۷ موضوع یا مسئله را در آن مورد توجه داده و گفته‌ایم که نظر دولت در این زمینه‌ها چیست. این فکر نشات گرفته از سخنان رهبری انقلاب است. ما با هدایت ایشان و نظر ایشان دوستانی را برای این کار جمع کردیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها