رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585282

وزیر کشور : تا زمانی که احتمال زنده ماندن حتی یک نفر وجود دارد، آواربرداری انجام میشود/تعداد قربانیان حادثه به ۱۹ نفر رسید

ساعت24-وزیر کشور گفت: تا زمانی که احتمال زنده ماندن حتی یک نفر در متروپل وجود دارد آواربرداری انجام می‌شود

html>

احمد وحیدی در جلسه مرکز فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در آبادان، گفت: باید در مدیریت بحران از تجربیات حوادث گذشته استفاده کرد تا بتوانیم موفق عمل کنیم.

وی افزود: در چهارمین روز از عملیات آواربرداری از ساختمان تجاری متروپل همچنان تیم‌های امداد و نجات و سایر گروه‌های خدمت‌رسان و امدادگر در صحنه هستند و برای نجات جان مصدومان احتمالی همواره تلاش می‌کنند.

وزیر کشور گفت: عملیات آواربرداری با حساسیت خاصی همچنان ادامه دارد و تا زمانی که احتمال زنده ماندن حتی یک نفر در متروپل وجود دارد آواربرداری انجام می‌شود.

قربانیان حادثه متروپل آبادان به ۱۹ نفر رسید

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: با تلاش نیروهای امدادرسان جسد نوزدهمین جانباخته حادثه متروپل از زیر آوار بیرون آورده شد.

احسان عباسپور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان اظهار کرد: تاکنون ۱۹ شهروند آبادانی در این حادثه دردناک جان خود را از دست داده اند و جست و جو برای یافتن افراد احتمالی دیگر ادامه دارد.

وی افزود: همچنین با تلاش نیروهای امدادرسان ۳۷ نفر از شهروندان در این حادثه مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند.

فرماندار ویژه آبادان گفت‌: ۳۴ نفر از مصدومان پس از دریافت خدمات پزشکی از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه نفر برای رسیدگی بیشتر در بیمارستان شهید بهشتی آبادان بستری هستند.

عباسپور بیان کرد: عملیات آواربرداری تا بیرون آوردن آخرین جانباخته ادامه خواهد داشت و نیروهای امدادی همچنان مشغول آوار برداری هستند.

برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوشنبه هفته جاری دچار حادثه ریزش شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها