رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 585697

مومنی: مجیدی به قراردادش پایبند است

انتشار شایعه جدایی فرهاد، کارحاشیه‌سازان است!

ساعت24-عضو هیات مدیره استقلال معتقد است که انتشار شایعه جدایی مجیدی، برای متلاطم کردن باشگاه است.

html>

«جدایی فرهاد مجیدی از استقلال!» این کلید واژه‌ای است برای پرسش سوالات متعدد از مسئولان باشگاه استقلال که البته این روزها ترجیح می‌دهند کمتر وارد کارزار پرسش و پاسخ شوند تا ناچار نباشند درباره اینکه فرهاد مجیدی دراستقلال می‌ماند یا می‌رود، واکنشی نشان دهد. با این حال نگرانی عمیقی که این روزها ذهن هواداران باشگاه استقلال را در برگرفته ایجاب می‌کند تا اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت مجیدی با این باشگاه شفاف سازی کنند.

محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یکی از مردانی است که درباره جدایی مجیدی پای گفت و گو با خبرآنلاین می‌نشیند. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه این باشگاه چه برنامه‌ای برای آینده دارد، می‌گوید:« از روزی که جشن قهرمانی گرفتیم هیچ جلسه‌ای پیرامون فصل بعد برگزار نشده است. اما تصور می‌کنم آقای آجورلو پیگیر این ماجراها هستند و در حال مقدمه چینی، تا استقلال فصل بعد هم با شرایط ایده‌آلی وارد لیگ برتر شود.»

آیا ممکن است استقلال از نقل وانتقالات عقب بماند؟ چه زمان نشست اعضای هیات مدیره استقلال پیرامون این ماجرا برگزار خواهد شد؟ مومنی پاسخ این سوال را هم می‌دهد:« برگزار نشدن جلسه میان اعضای هیات مدیره به معنی بی تفاوت بودن آقای آجورلو نیست و قطعا ایشان برنامه‌هایی خواهند داشت. همان طور که گفتم بعد از قهرمانی هیچ نشستی درباشگاه نداشتیم اما به زودی تکلیف فصل بعد مشخص می‌شود وجای نگرانی وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم بهترین تیم ممکن را برای فصل بعد ببندیم تا هواداران بار دیگر لذت ببرند. ما یک فصل سخت را پشت سرگذاشتیم که شکر خدا با قهرمانی تمام شد. به ما حق بدهید که چند روزی استراحت کنیم.»

سرنوشت مجیدی با باشگاه استقلال که درباره او گفته شده به مدیران استقلال پیغام داده فعلا می‌خواهد استراحت کند، چه می‌شود؟ مومنی حرف‌هایش را این گونه ادامه می‌دهد:« فرهاد مجیدی تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم هیچ صحبتی درباره جدایی از استقلال نکرده و قرار نیست از استقلال جدا شود. تصور من این است که بعضی ها از انتشار این شایعات لذت می‌برند و دوست دارند کانون باشگاه استقلال را متلاطم کنند. آن‌ها مخالف باشگاه استقلال هستند و نان‌شان درایجاد حاشیه برای باشگاه ما است. مجیدی با ما قرارداد سه ساله بسته که دو فصل از آن باقی مانده است. من فکر می‌کنم مجیدی درباره این شایعات سکوت کرده، به این دلیل که با باشگاه استقلال قرارداد دارد و دلیلی ندارد که درباره این موضوعات حرفی بزند.»

حرف‌های پایانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز قابل توجه است:« من باز هم تکرار می‌کنم که مجیدی با باشگاه استقلال قرارداد دارد و باید بماند. من و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دنبال این نیستیم که از زبان مجیدی بشنویم که می‌خواهد از استقلال برود اما به هر حال اگر ایشان چنین حرفی را به هم به زبان بیاورد، باید درباره‌اش نشست بگذاریم و یک تصمیم خوب برای استقلال بگیریم. تا الان که مجیدی چنین درخواستی را به باشگاه اعلام نکرده و من هم فکر نمی‌کنم مجیدی قصد جدایی از استقلال را داشته باشد.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها