رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585718

فال روزانه پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین ۱۲ خرداد :

امسال بیش از همیشه انرژی های مثبت اطراف تان را دریافت می کنید. با آدم ها و مکان های جدید نیز آشنا خواهید شد. به زودی تغییراتی در زندگی تان ایجاد می شود و شما را به سمت رشد و پیشرفت سوق می دهد. اگر چه احساس می کنید کنترل برخی امور را از دست داده اید و راهتان کندتر از قبل پیش می رود اما در نهایت به مراد دل خود خواهید رسید. در ماههای مهر و آذر آرامشی را که مدت ها در انتظارش بوده اید، به دست خواهید آورد و گره بسیاری از مشکلات تان باز خواهد شد. حال که شرایط مناسب است، تغییرات لازم را به زندگی خود بدهید و برای مسیرهای بعدی تان برنامه ریزی کنید. فردی در زندگی تان وارد می شود که موانع زیادی را از مقابل تان برخواهد داشت. سعی کنید از فرصت هایی که در مقابل تان قرار می گیرد نهایت استفاده را ببرید.


فال روزانه متولدین فروردین

کار جدیدی را به برنامه روزانه زندگی خود اضافه کرده اید که می تواند برایتان درآمد بیشتری به همراه داشته باشد یا حتی سرگرم تان کند. این تغییرات زندگی شما را بهبود می بخشد. بهتر است روابط خود را با افرادی که سازگاری بیشتری با شما دارند، افزایش دهید. مدتی است رازی را در دل خود نگه داشته اید، با این که علاقه ای به فاش کردن آن ندارید، پنهان کردن آن نیز بیش از این برایتان سخت شده است. بهتر است همان کاری را که به قلبتان آرامش می دهد انجام دهید. خرید کوچکی برای خودتان می کنید. یک اتفاق بد ختم به انفاق خوبی برای شما می شود. آرزوی محال در سر نپرورانید تا بیهوده ناامید و افسرده نشوید. اهداف رسیدنی تر برای خودتان تعریف کنید و آهسته و پیوسته پیش بروید. وقت تان را جایی که نباید تلف نکنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر امروز اطرافیان تان مثل همیشه نبودند و از شما فاصله گرفتند، به خودتان نگیرید. بهتر است کاری را که برایتان لذت بخش است انجام دهید و دیگران را به حال خودشان رها کنید. مطمئن باشید که اشتباهی از شما سر نزده است. امروز در محیط کار یا دانشگاه فردی را ملاقات می کنید که تاثیر مثبتی در زندگی تان خواهد داشت، پس سعی کنید که رابطه تان را با او حفظ کنید. اگر تردیدی در راهی که در پیش گرفته اید دارید، با یکی از اعضای خانواده تان در موردش مشورت کنید تا همه چیز برایتان روشن شود. با شخصی که برای تان عزیز است و از فردایش نگران هستید هر چه صحبت می کنید، بی فایده است و او باز از نو کار خودش می کند. بیش از این دخالت نکنید، انرژیتان را هدر می دهید. یک سفر و یا یک دیدار را به عقب انداخته اید، هرچه زودتر برای این کار برنامه ریزی کنید و بروید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز مجبور می شوید که قولی به شخصی دهید اما یادتان باشد که قبل از هر چیز خوب فکر کنید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید. در رابطه عاطفی، شاید باورتان نشود اما حتی تفاوت های شما و شریک زندگی تان می تواند بر پیشرفت و بهبود رابطه تاثیر گذار باشد. قدمی برداشته اید اما خیلی به آن اعتمادی ندارید. شاید در قدم های اول به آنچه می خواهید نرسید اما در نهایت هر دو خوشنود و راضی خواهید بود. کاری انجام داده یا حرفی زده اید که حالا بسیار پشیمانید. زمان را به عقب نمی توانید برگردانید اما به جای خودخوری می توانید اتفاق افتاده را تا حد ممکن جبران کنید. برای پیشرفت و بالاتر رفتن درآمدتان بهتر است ابزار خود را نو کنید و یا در زمینه کارتان فنون جدید را یاد بگیرید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

شما مجبور نیستید برای تغییر عقیده دیگران تلاش کنید. بهتر است آنها را به حال خودشان رها کنید و خود به راهی که فکر می کنید درست است، بروید. اگر امروز زمان اضافی دارید، این زمان را صرف برنامه ریزی برای ماههای آینده خود کنید. به زودی اتفاقی شما غافلگیر خواهد کرد که اگر بی برنامه پیش بروید، این فرصت را از دست خواهید داد. مدتی ست که میان شما و یکی از دوستان تان دوری افتاده است، امروز می بینید که او بار دیگر به سمت شما جذب می شود. برای یک مذاکره یا ملاقات مهم خودتان را آماده کنید. اگر برای رابطه عاطفی تان امروز کاری نکنید فردا دیر است. هر رابطه ای مثل گیاه به مراقبت و توجه نیاز دارد. در یک رقابت کاری یا خانوادگی این بار شما برنده خواهید بود و بالاخره حرفتان را به کرسی خواهید نشاند.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز ذهن تان درگیر است اما نگران نباشید زیرا به کمک یکی از دوستان تان راه حلی برای آن پیدا خواهید کرد. اما سعی کنید که آهسته قدم بردارید وگرنه احتمال خطای شما زیاد خواهد شد. شما از رقابت لذت می برید و هر چه این رقابت سرسختانه تر باشد، تلاش و لذتی که از آن می برید نیز بیشتر خواهد بود. همیشه دوست دارید ثابت کنید که برنده و بهترین هستید اما مراقب باشید زیرا غرور بی جا موجب شکست می شود. شخصی برای انجام کاری از شما کمک می خواهد. جوانب را بسنجید و بعد جوابی منطقی بدهید. نامه یا بسته ای که مدتهاست منتظرش هستید بالاخره به دستتان می رسد. افراد را از روی ظاهر و عکس هایشان قضاوت نکنید، با آن ها نشست و برخاست کنید و بعد به خانه تان راهشان بدهید.


فال امروز متولدین شهریور

تغییراتی که مدت ها انتظارش را می کشیدید بالاخره در زندگی تان رخ می دهد و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. امروز روز خوبی برای عشق و عاشقی نیست زیرا معشوقه تان حال و هوای خوبی ندارد. بهتر است که در کنارش باشید تا روحیه اش بازگردد. کاری کرده اید که از نتیجه آن پشیمانید. بهتر است که خودتان را سرزنش نکنید زیرا آب رفته به جوب باز نمی گردد. منتظر سورپرایزی از طرف یکی از دوستان تان باشید. در مورد اتفاقی در گذشته که ناراحتتان کرده اطلاعات جدیدی به دست می آورید که امروز متعجبتان می کند. سراغ شخصی در اطرافتان که بیمار است را بگیرید و احوالش را بپرسید. خصومت های گذشته را کنار بگذارید، همان کاری را بکنید که بعدا پشیمان نشوید. مهربان باشید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر سعی کنید که امروز تمرکز خود را بالاتر ببرید، حتما ایده های جدیدی به ذهن تان خواهد رسید و اگر اهل نوشتن هستید، آنها را روی کاغذ بیاورید آنوقت خواهید دید که در کارهایتان چه تغییراتی حاصل خواهد شد. تا درهای رحمت به روی شما باز شده است، از آن استفاده کنید. شما فردی حساس هستید و در صورت ناراحتی با دیگران قهر می کنید، امروز نیز این احساس در شما فوران می کند. اما بهتر است این اخلاق خود را تغییر دهید وگرنه به زودی تنهایی سنگینی را تجربه خواهید کرد. این روزها بهتر است که مراقب دخل و خرجتان باشید. هم خودتان و هم اطرافیانتان بهتر است فعلا از بخشی از توقعاتتان کم کنید. رسیدن خبری باعث تغییر در برنامه ها و یکی از تصمیماتتان می شود، دستپاچه نشوید این تغییر به نفع شماست الان متوجهش نیستید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز فرصت خوبی است تا عمیق تر به شرایط خود فکر کنید. آیا می توانید با سختی ها کنار آیید یا همچنان ترجیح می دهید احساسات واقعی خود را پنهان کنید؟ توصیه می کنیم برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید. نگران نباشید زیرا با ارتباطات جدید خود راحت تر می توانید با مشکلات تان کنار آیید. دوستی از شما درخواستی دارد، اگر فکر می کنید که آدم قابل اعتمادی ست، حتما به او کمک کنید. مطمئن باشید که شما نیز از نتیجه مثبت آن نفع خواهید برد. در رابطه عاطفی تان بهتر است با خودتان همان قدر مهربان باشید که با طرف مقابلتان هستید. خواسته ای شما هم باید در نظر گرفته شود، وگرنه روز به روز از هم دورتر می شوید. در محیطی دوستانه بیش از حد در مورد خودتان و نگرانی هایتان صحبت نکنید و بیش از اندازه به دیگران اطلاعات ندهید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

آیا ایجاد تغییرات در زندگی شما در حال حاضر کاری عاقلانه است؟ جواب این سوال را تنها خود شما می دانید اما این را هم فراموش نکنید که این فرصت شاید هدیه ای از طرف خدا به شما باشد پس به ندای قلب خود گوش دهید. شما از چنین روزی که معشوقه تان نسبت به شما سرد شده است، متنفرید. گویی دیواری بین شما کشیده شده اما بهتر است او را کمی تنها بگذارید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. شخصی خبرچین در جمع تان هست، مراقب هر حرفی که می زنید باشید. خودتان را دشمن شاد نکنید. یک سفر کوتاه در پیش دارید، در این سفر بسیار به شما خوش خواهد گذشت و روحیه تان بهتر می شود. تلفنی خبری به شما داده می شود که خوشحالتان می کند. انجام یک معامله با رضایت و به نفع شما صورت می گیرد.


♑ فال روز متولدین دی

به زودی راه جدیدی در زندگی تان باز خواهد شد. در چنین موقعیتی باید تصمیم جدی بگیرید، اما خودتان را عذاب ندهید. هر تصمیمی که می گیرید در نوع خود خوب و زیبا است فقط در مورد برنامه های آینده تان به خوبی فکر کنید. امروز زمان خوبی برای عشق و عاشقی است. معشوقه شما حاضر و رفتار او نیز مانند همیشه است اما شما طور دیگری تصور می کنید. به نظرتان چیزی اشتباه است و جرات پرسیدن آن را هم ندارید. ترس را کنار بگذارید، به محض گفتگو با او تمام نگرانی هایتان از بین خواهد رفت. عجول نباشید. در یک رابطه دوستانه قدیمی دچار سوء تفاهم شده اید، قدم پیش بگذارید و مشکل را برطرف کنید. ارزش دوستی های قدیمی بالاتر از این حرفهاست. نتیجه کار خوبی که چند وقت پیش برای شخصی انجام داده اید، همین روزها می بینید. حضور در یک میهمانی آن طور که توقع دارید، پیش نمی رود.


♒ فال متولدین بهمن

رویاهایتان را جدی بگیرید زیرا آنها می توانند راه درست را به شما نشان دهید. اگر به دلیل تجربیات تلخ گذشته نمی توانید به سادگی به خصوص در مورد مسائل مالی تصمیم بگیرید، بهترین راه این است که فهرستی از ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید. این راه به شما کمک زیادی خواهد کرد. شریک زندگی تان افکار خلاقانه ای در سر دارد، دو راه پیش رو دارید، یا می توانید با او مخالفت کنید یا این که موافقت کنید و زاویه دید خود را گسترش دهید. اگر دوست دارید رابطه خود را با عشق تان حفظ کنید ما راه دوم را به شما پیشنهاد می کنیم. از شخصی دروغگو در اطرافتان فاصله بگیرید، او به شدت از شما سوء استفاده می کند. برای انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده، منتظر گرفتن چراغ سبزی از جایی هستید، شما فعلا باید منتظر بمانید. رفتن به جایی برای تان دردسر ساز می شود. آماده هر برخوردی باشید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز را تا می توانید خوشحال باشید زیرا اتفاقات خوبی برایتان رخ می دهد. حال زمانی خوبی است تا تجربه های تلخ خود را دور بریزید و بیشتر از همیشه بدرخشید. اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید زیرا افراد زیادی در این روز به زیبایی شما جذب می شوند.کلمات قدرت زیادی دارند اما گاهی سکوت معنای بیشتری می دهد. امروز هم از آن روزهاست که نباید هر حرفی را به زبان آورید. فکر شده عمل کنید تا به مراد دل خود برسید. شخصی بدهی ای به شما دارد، فعلا از پس بازگرداندنش برنمی آید، با او مدارا کنید. در مورد نیت تان شما روز به روز به هدفتان نزدیک تر می شوید، حتی اگر خودتان متوجه نباشید. شخصی که برای تان بسیار مهم است، نظرش در مورد شما تغییر می کند و به شما نزدیک تر می شود.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها