رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 586080

فال روزانه چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین ۱۸ خرداد :

امسال پیشرفت مالی برای شما قطعی خواهد بود، فقط به این شرط که با افرادی همکار و همراه شوید که خلاق و با تجربه هستند. این پیشرفت وضعیت مالیتان باعث خواهد شد که پول بیشتری را خرج خریدن اشیای لوکس و رفاه شخصی خود کنید. درگیری های حقوقی و ملکی شما تا نیمه های امسال به طور موفقیت آمیزی به سرانجام خواهند رسید. به واسطه ی فعالیت های اجتماعی زیادی که دارید به احتمال زیاد با شخص جدیدی آشنا خواهید شد که خیلی زود می فهمید همان نیمه ی گمشده ی شماست. اگر هم عاشق هستید در اواخر سال شانس بالایی برای ازدواج خواهید داشت. تیر، آذر و اسفند بهترین ماه های سال خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امرزو موفقیت و خوش شانسی در زمینه ی تجارت و مسائل مادی برای شما قطعی خواهد بود و وضعیتتان آنقدر خوب است که باورش برایتان سخت است. برنامه ریزی برای آینده با توجه به شرایط فعلی بسیار امیدوار کننده خواهد بود. امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد در خلوت خودتان فرو بروید و از حریم خصوصی خودتان محافظت کنید. اما شاید مجبور باشید با افرادی که علاقه چندانی به بودن در کنار آنها ندارید. بودن در کنار این اشخاص باعث می شود احساس کنید حریم شخصیتان مورد تجاوز قرار گرفته است، اما خوشبختانه شما آمادگی کامل برای رویارویی با چنین وضعیتی را دارید و اکنون فرصت خوبی برای آنهایی که قصد آزار و اذیت شما را داشته باشند نیست. موقعی که عصبانی هستید تصمیم نگیرید. دست از غرور بیجا بردارید. صبر و تحمل یکی از ویژگی های مهم شماست که همچنان باید آن را تقویت کنید. از ریسک کردن نترسید بعضی جاها لازم است که برای رسیدن به هدف شهامت بیشتری داشته باشید. قدر دوستی در اطرافتان را بدانید و در پی جبران محبت هایش باشید. باید راه خود را از حسودان و سخن چینان جدا کنید و بیهوده به حرفهایشان نیندیشید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما بسیار احساساتی شده اید و تعجبی ندارد اگر نتوانید حتی یک لحظه از فکر کردن به کسی که دوست دارید دست بردارید. اگر نیمه ی دیگر خود را پیش از این پیدا کرده اید حتما بخشی از امروزتان را به دیدار با او اختصاص بدهید و احساسات خود را به او نشان دهید. اگر هم هنوز مجرد هستید، به احتمال زیاد شخصی جدید و دوست داشتنی را مسحور خود خواهید کرد. احساسات شما امروز جنبه های دیگر زندگیتان را نیز تحت تاثیر قرار خواهند داد و در کارها و فعالیت هایی که احساس و خلاقیت در آنها نقشی داشته باشند بسیار خوب عمل خواهید کرد. این موقعیت فوق العاده را به راحتی از دست ندهید. برای ادامه تحصیل هیچوقت دیر نیست، شما استعداد خوبی دارید. یک خبر خوب شما را غافل گیر خواهد کرد. مقدمات نیتتان هنوز فراهم نشده و برای اجرای آن بسیار زود است. از تصمیمی که دارید صرف نظر کنید و آن را به موقعیت بهتری واگذار کنید. خوش قلبی بیش از حد شما گاهی کار دستتان می دهد شما به همه اعتماد می کنید، در حالی که بعضی ها به نیت سو استفاده به شما نزدیک می شوند.


♊ فال امروز متولدین خرداد

احساسات مربوط به گذشته های دور دست که برخی خوشایند و برخی نیز ناخوشایند هستند و باید برای همیشه فراموش شوند امروز بار دیگر در شما زنده خواهند شد. شاید این احساسات فقط در ضمیر ناخودآگاهتان باشند و خودتان حتی نسبت به آنها هیچ گونه آگاهی نداشته باشید. در هر صورت این وضعیت روی شرایط عاطفی و روانی شما تأثیر خود را خواهد گذاشت و نمی توانید با آن مبارزه کنید. شاید تحت تأثیر این شرایط با برخی از اطرافیان خود بحث هایی داشته باشید و خیلی ناگهانی و به صورتی کاملا غیر منتظره خشم خود را سر آنها تخلیه کنید. مواظب باشید به طور ناخواسته شخصی که دوست دارید را با این رفتارها آزرده نکنید. به قول ها و وعده هایی که می دهید عمل کنید تا از شما دلخور نشوند. عشق مفهوم بزرگی دارد نام هر جرقه عاطفی را عشق نگذارید. سرتان به کار خودتان گرم باشد هر کاری را با درایت پیش ببرید و از نظر و تجربه دیگران بهره بگیرید از قرض و وام جز در موارد خیلی ضروری حذر کنید. این روز ها کارهای خلاف عادت انجام می دهید و با لجبازی کاری را خراب می کنید مواظب باشید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

برخی فعالیت های اجتماعی یا کارهای گروهی هیجان انگیز در محل زندگی و اطراف شما در حال وقوع هستند که بدون شک دلتان می خواهد در آنها حضور داشته باشید. شاید بخواهید که همراه با برخی از دوستان خود و یا شخصی که دوست دارید در این مناسبت شرکت کنید. ارتباط شما با دیگران در حال حاضر بسیار نزدیک و رضایت آمیز شده است و این روند طی چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت و دائم دور و برتان شلوغ خواهد بود. امروز بعدازظهر با عشقتان خلوت کنید و اگر می توانید یک شام رمانتیک دو نفره ترتیب بدهید. اکنون فرصت بسیار خوبی برای این است که به او پیشنهاد ازدواج بدهید! به اختلافات خانوادگی بها ندهید و به آن دامن نزنید، اگر از تنهایی خود ناراحت هستید شاید لازم است چشمان تان را باز کنید. شخصی بسیار دوست دارد که در کنار شما باشد. دلشوره و اضطراب به سراغ تان می آید نفس های عمیق بکشید و مشکل را مرور کنید. انضباط و نظم شما سرمایه عظیمی ست که باید نهایت استفاده را از آن ببرید. برای مشکلات مالی دست خود را جلوی هر کسی دراز نکنید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

توانایی شما در صحبت کردن و همچنین نوشتن در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و اگر دوست دارید در هر یک از این زمینه ها فعالیت حرفه ای داشته باشید اکنون زمان خوبی برای آغاز این کار خواهد بود و شانستان برای رسیدن به موفقیت بیشتر از زمان های دیگر است. دست به کار شوید و ایده هایتان را حتی اگر شده به صورت تقریبی روی کاغذ بنویسید. تنها نکته ی منفی استرسی است که احتمال دارد به شما وارد شود. امروز بد نیست کمی به دنیای درون خود سفر کنید. این سفر درونی شاید شما را با واقعیت های عجیبی در مورد خودتان روبرو کند و حتی کمی نگران شوید، اما شناختی که نسبت به خودتان به دست می آورید به شما کمک زیادی خواهد کرد. نقل مکان برای شما خوب است پس زمان را در نظر بگیرید و اقدام کنید. با شرایط فعلی بهتر است خلاف جهت آب شنا نکنید که خطای محض است. خشونت و تندی را کنار بگذارید تا کار شما درست شود. برای تنوع و تغییر روحیه حتما به یک مسافرت بروید. به زودی گره از کار بسته تان باز خواهد شد. قدر نعمت هایی را که دارید بدانید و اینقدر به نداشته هایتان فکر نکنید.


فال امروز متولدین شهریور

امروز عشق و روابط عاطفی از هر چیز دیگری برای شما مهمتر هستند. اگر پیش از این عشقتان را یافته باشید می توانیدروز فوق العاده ای را در کنار او سپری کنید، اگر هم هنوز تنها هستید احتمال این که شخص بسیار جذابی وارد زندگیتان شود خیلی زیاد خواهد بود. خلاقیت شما امروز در سطح بالایی قرار دارد و ایده های منحصر به فردی به ذهنتان خواهند رسید. اگر حتی همین امروز نتوانستید آنها را عملی کنید هم حتما آنها را یک جا یادداشت کنید تا بعدا به سراغشان بروید. همچنین اگر اهل فعالیت های هنری باشید امروز می توانید کارهای بسیار زیبایی را انجام داده و همه را با نتیجه کارتان تحت تأثیر قرار دهید. ورزش را جدی بگیرید. به فکر سلامتی جسم و روح خود باشید. برای اینکه سو تفاهم ها برطرف شود، حرف های خود را رک و صریح به طرف مقابل بگویید و از دادن پیغام و پسغام پرهیز کنید. با یک شکست همه چیز را پایان یافته تلقی نکنید و نا امید نشوید. تغییر شغل در حال حاضر به نفع شما نیست. خبر خوبی برای شما در راه است. به افراد با سابقه تر از خود احترام بگذارید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز وقت گذراندن با دیگران برای شما بسیار رضایت بخش خواهد بود. دیگران رفتاری دوستانه و صمیمانه با شما دارند و از بودن در کنار آنها لذت خواهید برد. با این حال ممکن است از آنجایی که دقتتان نسبت به دیگران و احساساتشان خیلی زیاد است با دیدن برخی احساسات و انرژی های منفی کمی ناراحت و دلخور شوید. شاید به این موضوع پی ببرید که پشت بعضی از این خنده های ظاهری دریایی طوفانی نهفته است. این که بتوانید در عین داشتن یک رابطه ی عاطفی موفق استقلال و فردیت خودتان را نیز حفظ کنید برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خوشبختانه اکنون فرصت مناسبی برای تعیین حد و حدودی سالم در رابطه تان در اختیار دارید. شما مهربان و بخشنده هستید،اما اتفاقات این روزها بشدت شما را دچار تردید کرده است. از مگسان گرد شیرینی پرهیز کنید. اگر به تازگی در کار، تحصیل و یا عشق شکست خورده اید اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. شاید بهتر باشد مدتی از جمع ها فاصله گرفته و وقتتان را به تنهایی سپری کنید. نقشه ی بزرگی در سر دارید که با یک شریک مطمئن به سرانجام می رسد.


♏ فال روزانه متولدین آبان

شرایط فعلی نشان دهنده ی موفقیت برای شما خواهد بود. شاید این موفقیت به روابط عاطفیتان مربوط شود و یا شاید هم با پروژه ها و کارهایی که برای مدتی طولانی با آنها درگیر بوده اید مرتبط باشد. در هر صورت این موفقیت درست به موقع و همان زمانی که وجودتان سرشار از شور و هیجان است به سراغتان خواهد آمد. خوشبختانه در شرایط فعلی شما قادر خواهید بود بیشترین بهره را از این موقعیت ببرید. شما دارید یک سال دیگر از عمرتان را به پایان می رسانید و چیز زیادی تا تولدتان باقی نمانده است، سعی کنید در این یکی دو ماه باقی مانده برنامه های که برای این سال از زندگی خود داشته اید را به سرانجام برسانید. مدام از اتفاقی که افتاده گله نکنید، چنین طرز فکری شما را به سر منزل مقصود نمی رساند. برای رویارویی با مشکلات جدید شجاعت و حوصله بیشتری داشته باشید. قدم هایی که به سوی اهداف خود بر می دارید باید سنجیده باشد تا در میانه راه دچار مشکل نشوید. از حیله و مکر حسودی بترسید و از او فاصله بگیرید. موفقیت های پی در پی در انتظار شماست.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز خودتان را برای غافلگیر شدن توسط شخصی که دوست دارید آماده کنید. خودتان هم بسیار احساساتی تر از همیشه هستید و این رفتار طرف مقابلتان شما را سر ذوق خواهد آورد. شما هم در مقابل راهی برای خوشحال کردن عشقتان و آوردن خنده به لب هایش انجام دهید. طی چند روز آینده شما در مرکز توجه خواهید بود، اما بهتر است مواظب باشید بیش از اندازه در لذت تحسین و تشویق دیگران غرق نشوید زیرا موانعی در انتظارتان هستند که به دقت و توجه بیشتری از جانب شما نیاز دارند. این نگاه های تحسین آمیز برای همیشه ادامه نخواهند داشت و مسائلی مهم تر از به دست آوردن تایید دیگران هم وجود دارند. زندگی تان کمی پیچیده شده است، برنامه ریزی کنید تا بتوانید بعد از آن با آرامش به کارتان ادامه دهید. گاهی بیش از اندازه در گرفتن تصمیم و یا انجام کاری دقت و احتیاط می کنید به طوری که تبدیل به وسواس فکری می شود در نتیجه فرصت های خوبی را از دست می دهید. دست و دلبازی خوب است به شرطی که به فکر روزهای آینده هم باشید و پس انداز قابل توجهی داشته باشید.


♑ فال روز متولدین دی

شما بین یک دور راهی گیر افتاده اید و برای تصمیم گیری مدام این پا و آن پا می کنید. به محض این که تصمیم بگیرید، روند زندگی شما تغییر خواهد کرد. سخت ترین بخش این تصمیم جایی است که باید گذشته خود را رها کنید و از هر چه بوده دل بکنید. این کار قدرت بالایی می خواهد که باید به دست آورید. شما آرزوهای زیادی برای زندگی کاری و عاطفی خود دارید که نمی توانید آن را فدای چیزهای دیگر کنید پس نگذارید هیچ چیزی مانع شما در رسیدن به اهداف تان شود. در عشق خود تکبر نداشته باشید و بدون هیچ چشم داشتی فداکاری کنید. مطمئن باشید که نیازهای شما نیز برآورده خواهد شد. چند روز آینده اتفاق خوبی می افتد که زندگی تان را در مسیر بهتری قرار می دهد. به انتخاب خودتان احترام بگذارید، زندگی را زیاد سخت نگیرید و مطلق گرا نباشید. به شخصی حسادت می کنید و حرفهایی بر زبان می آورید که از شخصیت شما بعید به نظر می رسد. پشت سر دیگران غیبت نکنید، رو در رو به خودش بگویید. اختلافات کاری و شخصی را کنار بگذارید. قدر آنچه را که دارید بدانید.


♒ فال متولدین بهمن

اگر مجرد هستید امروز شانس این که نیمه ی گمشده ی خود را در غیر منتظره ترین جای ممکن پیدا کنید بسیار زیاد خواهد بود. چشم هایتان را خوب باز کنید و از فرصت هایتان غافل نشوید. به نظر می رسد که امروز مجبور هستید همه کارها را به طور همزمان انجام دهید و به شدت به یک جفت دست اضافه و چند ساعت بیشتر در شبانه روز نیاز دارید. این فشار بیش از اندازه ممکن است روی اعصاب شما اثراتی مخرب داشته باشد و نمی شود بیش از این به همین منوال ادامه بدهید. به جای این که آنقدر به خودتان فشار بیاورید که رویاهایتان را نیمه کاره رها کنید بهتر است گاهی زمانتان را به خودتان و آرام کردن اعصابتان اختصاص دهید. بدگمانی و سوظن را کنار بگذارید، ممکن است میانه شما را با نزدیکترین دوستان و افراد خانواده بهم بزند. یک پیشنهاد خوب به شما خواهد شد که اگر همه جوانب را بسنجید و آن را قبول کنید به نفعتان خواهد بود. شما مهربان هستید و زود خود را درگیر مشکلات دیگران می کنید. استعداد های خود را قدر بدانید و در پرورش آن بکوشید زمان برای رفتن به مسافرت مناسب نیست. پولی به دست می آورید آن را پس انداز کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

کمی نگران به نظر می رسید. احساس می کنید که خط پایان نزدیک است اما شما هنوز آمادگی رد شدن از آن را ندارید. اما نترسید، برای ارزیابی و شناخت خود و توانایی هایتان باید به رقابت با دیگران بپردازید. حال زمان آن است که به زندگی خود شکل ثابتی دهید، پس شک و دودلی را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس لازم به سمت موفقیت قدم بردارید. حتما شنیده اید که عشق هیچ گاه خبر نمی کند. آنجا که انتظارش را ندارید، ناگهان متوجه می شوید که عاشق شده اید و دیگر کار از کار گذشته است. زندگی پر از تغییر است و بهتر است از این تغییرات برای بهبود زندگی خود استفاده کنید. انتظار دارید هرگز اشتباه نکنید، یادتان باشد تکرار یک اشتباه بد است وگرنه انسان جایز الخطاست. به خانواده خود اهمیت بیشتری بدهید، هیچ کس بیشتر از خانواده غم شما را نمی خورد. در مسائل مالی احتیاط کنید و بلند پرواز نباشید.از نیازهای معنوی تان غافل نشوید و وقت بیشتری برایش بگذارید.آگاهانه و با اراده قوی تصمیمی که باید بگیرید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها