رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587191

فرمانده کل سپاه : سخنانی که میگویم ابداً برای دلخوش کردن شما و ملت عزیزمان نیست...

ساعت24- سرلشکر سلامی گفت :دشمنان در حال نابودی و افول هستند. همین امروز شما خبرهای مربوط به جامعه سیاسی صهیونیسم را بشنوید که در حال فروپاشی سیاسی هستند.

html>

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز سه شنبه سی و یکم خرداد ماه در کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور که در شهرکرد برگزار شد اظهار داشت: این مجلس باشکوه سرشار از عطر دل انگیز معنویت است. در ابتدای کلام به ارواح طیبه همه شهدای عالی مقام اسلام و انقلاب اسلامی از دفاع مقدس تا مدافعان حرم و امنیت این سرزمین و شهیدان عزیز عرصه سلامت درود و رحمت الهی را نثار می‌کنیم و یاد امام شهیدان حضرت روح الله الموسوی الخمینی (ره) را در این محفل بهشتی و آسمانی گرامی می‌داریم.

وی افزود: سلام و صلوات الهی و عنایت و فضل و نصر الهی را به اذن خداوند بزرگ تقدیم به محضر رهبر عزیز و عظیم الشأن انقلاب اسلامی آن رهبر جانبازی که در طول پربرکت بیش از ٣٠ سال رهبری الهی سفینه نجات این امت را از میان گرداب‌های سخت و طوفان‌های سهمگین حوادث بزرگ به ساحل آرامش و امنیت و اقتدار و پیشرفت هدایت کرده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عشایر اقتدار و سربلندی را از کوه‌ها و صخره‌هایی که در آن حرکت می‌کنند، آموخته اند، خاطر نشان کرد: سینه‌های آن‌ها برای اسلام و وطن همانند صخره‌ها ستبر، سخت و نفوذ ناپذیر است. در حالی که قلب‌هایی که درون این صحنه‌های سخت نهفته، بسیار رقیق، مهربان و زلال است. همانند چشمه‌های زلال جاری در دشت‌ها و چمنزارهایی که عشایرمان در آنجا سکنی می‌گزینند و به سوی آن مهاجرت و کوچ می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه حیات و زندگی ما حاصل شهادت مردان و زنان شماست، خاطر نشان کرد: آن جانبازی‌ها و فداکاری‌ها در صحنه نبرد بود که راه جامعه به هم پیوسته اشرار جهان را به روی ایران بست و در یک نبرد بزرگ جهانی که یک روحانی که نائب امام زمان بود در قلب میدان این خطر سهمگین ایستاده بود، این جانبازی‌ها و شهادت‌ها بود که توانست این نبرد بزرگ جهانی را به سود اسلام و ایران به انتها برساند و برای تاریخ اسلام و وطنمان صفحات زرین و درخشانی از ایستادگی، ثبات قدم، صبر توکل، ایثار، فداکاری و استقامت بسازد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مگر می‌توان ۱۱ هزار شهید عشایر در خاک خفته باشند و عشایر راه آن‌ها را ادامه ندهند، خاطر نشان کرد: مگر چنین چیزی ممکن است؛ نه. این ایستادگی است که سختی‌ها را آسان می‌کند، خداوند وعده آمدن آسانی‌ها پس از سختی‌ها را داده است که تخلف ناپذیر است. با پشت سر گذاشتن از سختی‌ها به آرامش خواهیم رسید، این جهاد است که عامل سعادت است. اگر دشمن در اعماق سرزمین جماعتی پای بگذارد به تعبیر امیر مومنان جماعت ذلیل می‌شوند و اگر مردمانی از جهاد روی برگرداند خداوند بر آن ملت لباس ذلت می‌پوشاند. این کلام مولا و منطق حق است و ما براساس این منطق زندگی می کنیم.

وی ادامه داد: پیروزی های امروز نتیجه مبارزات شما عشایر عزیز است که هم در دوران طاغوت همواره در خطوط مقدم مبارزه با استبداد بوده‌اید و هم در دوران انقلاب اسلامی جزو اولین گروه‌هایی بوده‌اید که با ولایت بیعت کرد و تا به امروز هم ایستاد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما در حال نابودی هستند، تاکید کرد: سخنانی که می‌گویم ابداً کلامی برای دلخوش کردن شما و ملت عزیزمان نیست. واضح سخن می‌گویم، دشمنان در حال نابودی و افول هستند. همین امروز شما خبرهای مربوط به جامعه سیاسی صهیونیسم را بشنوید که در حال فروپاشی سیاسی هستند.

وی گفت: با نگاه به آمریکا نیز مشاهده می‌کنید به هیچ موفقیتی نرسیده است. آن ها به فکر یک فرار آبرومندانه هستند، آمریکا نمی‌تواند در یک بلاد اسلامی بماند. جایی که از مناره‌های مساجدش اذان الله اکبر و لا اله الا الله سر داده می‌شود، جایی برای نفوذ مشرکان و حضور آنان نیست. این‌ها در حال فرار هستند. همه بدانید و مشاهده می‌کنید که تاریخ این کشور سرشار از پیروزی است. هر جا با دشمنان آن مواجه شده‌ایم آن کسانی که باید جبین خود را را برمی‌گرداند و سراغ کار خود می‌رفتند، دشمنان ما بوده اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها