رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587348

لاوروف دیدار با پوتین را به ایران می فروشد؟

ساعت 24 - در حالی که ولادیمیر پوتین به دلیل تهاجم به یک کشور مستقل با تحریم جهانی روبه رو شده است و تنها شماری از کشورهای متحد او برای دیدار با او تمایل نشان می دهند سرگی لاوروف وزیر خارجه او به تهران آمده و قصد دارد دیدار با او را به تهران بفروشد .

html>

از نظر لاوروف انگار این برای رییسی بسیار اهمیت دارد باردیگر با پوتین دیدار کند ،به طوری که لاوروف با تکبر می گوید رئیس جمهور روسیه روی دیدار با رئیس جمهور ایران ابراهیم رئیسی حساب می کند.به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف در دیدار با رئیس جمهور ایران گفت: رئیس جمهور پوتین از من خواست تا صمیمانه ترین سلام ها و بهترین آرزوها را برسانم.

او همچنین در انتظار دیدار های جدید با شماست.وزیر خارجه روسیه روزهای ۲۲، ۲۳ ژوئن با رئیس جمهور ایران و وزیر خارجه این کشور دیدار خواهد داشت و اوضاع حول معاهده هسته ای را بحث و بررسی می کنند، مذاکراتی که برای از سر گیری برجام از پایان ماه مارس متوقف شده است و همچنین موضوعات اوکراین، افغانستان، سوریه و ارتباطات دوجانبه نیز مد نظر است.در این سفر برجام و همچنین موضوعات اوکراین، افغانستان، سوریه و ارتباطات دو کشور مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. وزیر خارجه روسیه پس از سفر تهران در تاریخ ۲۳ و ۲۴ ژوئن به باکو می رود و قرار است مذاکراتی با مقامات آذربایجان داشته باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها