رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 587360

علت اصلی ناترازی منفی نظام حکمرانی است در کشور ناترازی در

ساعت 24 - محمد باقر قالیباف ، رییس مجلس قانونگذاری ایران در جمع نخبگان مشهد گفت : به شناختی که در طول سال‌ها فعالیت اجرایی به دست آورده ام علت همه ناترازی‌های منفی در کشور، ناترازی در نظام حکمرانی است.

html>

قالیباف با بیان اینکه نگاه دو سویه به ما تعادل و انرژی می‌دهد، گفت: همواره به دوستان گفته‌ام به یک موضوع توجه کنید اگر روزی ناامیدی که از خصائل شیطانی است سراغ یک بچه مسلمان انقلابی آمد، به کارهای بزرگ خود نگاه کنید. از سوی دیگر باید زمانی که به کارهای بر زمین مانده نگاه می‌کنیم به خود بگوییم آیا من بودم و این کارها انجام نشده است؟ که این نگاه دوسویه، تعادل و انرژی به ما می‌دهد و همان انقلابی‌گری است.رئیس مجلس افزود: از زمانی که با نام امام(ره) و انقلاب آشنا شدم و در این مسیر حرکت کرده‌ام می‌گویم ما نیازمند یک آسیب شناسی هستیم که صرفا به اشکالات نگاه نکند چرا که در یک جنگ رسانه‌ای شناختی درگیر هستیم و باید خیلی به این موضوع دقت کنیم.

به گزارش فارس وی با تأکید بر اینکه در حین آسیب شناسی باید پویاشناسی انقلاب هم داشته باشیم، تصریح کرد: در جهاد تبیین باید بخش افتخارات را به درستی تبیین کنیم که در جامعه کسی منفعل نشود اما از مشکلات نیز نباید چشم پوشی کرد و برای حل آن دقیقاً باید متوجه باشیم که مسئولیت ما در قبال مردم چیست و دشمن خود را بشناسیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها