رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587535

اطلاعیه سازمان برنامه درباره ماجرای یارانه ۳۰۰ هزار تومانی/ سطح معیشت مردم را بالا میبریم

ساعت24-سازمان برنامه و بودجه طی اطلاعیه‌ای شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره اظهارات میرکاظمی رئیس این سازمان در مورد نقش مجلس در ارز ترجیحی را تکذیب کرد.

html>

به نقل از سازمان برنامه و بودجه، این سازمان در پاسخ به برخی شایعات منتشر شده در برخی از رسانه‌ها اعلام کرد: در چند روز اخیر برخی از رسانه‌ها به نقل از ریاست سازمان نوشتند که یارانه ۳۰۰ هزار تومانی بار سنگینی بر دوش دولت است و سازمان برنامه و بودجه حذف ارز ترجیحی را به گردن مجلس انداخت، که هیچ کدام از این مطالب صحیح نبوده و رسانه‌ها باید در نقل قول مقامات از سایت رسمی سازمان استفاده کنند.

در ادامه آمده است: دولت پرداخت کمک معیشت به مردم در قالب پرداخت ریالی و در ادامه به صورت کالایی را وظیفه خود و حق مردم می‌داند و تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح معیشتی آنها به کار بسته است.

اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه کشور می‌افزاید: دولت و مجلس در حل مشکلات اساسی و اقدامات اصلاحی هم قدم هستند و مطامع برخی جریان‌ها برای ایجاد اختلاف میان دولت و مجلس به نتیجه نخواهد رسید. هم دولت و هم مجلس بر اصلاح شیوه پرداخت یارانه ها هم نظر بودند و هستند و روندهای اجرایی هم بر اساس قانون و با همفکری یکدیگر پیش می‌رود.

مشی سازمان برنامه همراهی ‌و همفکری با خانه ملت است، موضوعی که به صورت عینی از جلسات ستاد بودجه سال گذشته نمایان شد، این جلسات با حضور نمایندگان مجلس شکل گرفت.

در شرایطی که دولت و مجلس در زمینه حل مشکلات ریشه‌ای اقتصاد کشور هم قدم شده‌اند خوب است جریان‌های خبری و سیاسی به جای قلم زدن با اهداف جناحی بر اساس رهنمود مقام معظم رهبری در کنار دولت و مجلس باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها