رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587619

دیجیتال مارکتینگ پزشکی چیست ؟

ساعت24-مارکتینگ پزشکی یکی از راهکارهایی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا با استفاده از آن خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. این مبحث در کلینیک های زیبایی پررنگ تر است. شاید شما نیز در بسیاری از آگهی های کار و یا تبلیغات ها واژه مارکتینگ پزشکی به چشمتان خورده باشد. حال منظور از مارکتینگ پزشکی چیست؟ ماکتینگ در واقع همان تبلیغات در بستر اینترنت است که تاثیر بسیاری بر روی کسب و کارها می گذارد. ولی با توجه به گستردگی مبحث مارکتینگ نیاز به صرف کمی زمان است. مطالعه مقاله زیر تنها 5 دقیقه از زمان شما را می گیرد و شما در این زمان کوتاه می توانید به خوبی با مارکتینگ پزشکی آشنا شوید

image-20220627111714-1.jpeg
html>

مارکتینگ پزشکی چیست؟

برای این که بدانید منظور از مارکتینگ پزشکی چیست باید ابتدا توضیحی مختصر در خصوص آن به شما ارائه دهیم. مارکتینگ پزشکی در بین بسیاری از افراد مجموعه ای از اهداف است که باعث بیشتر دیده شدن بیمارستان و کادر پزشکی می شود. ولی چرا کلینیک ها و بیمارستان های بزرگ در زمینه مارکتینگ فعالیت دارند. مارکتینگ پزشکی مجموعه ای فعالیت ها است که نه تنها خدمات صورت گرفته در کیلینک و یا بیمارستان را به مشتری معرفی می کند، بلکه مشتریان را از صحت خدمات مطمئن کرده و با پشتیبانی از آن ها، تمامی افراد را به مشتری دائمی خود تبدیل می کند.

چرا دیجیتال مارکتینگ پزشکی کاربردی است؟

دیجیتال مارکتینگ پزشکی دارای استراتژی های خاصی است که می تواند اهداف و منظور از مارکتینگ پزشکی را به شما عنوان کند. در صورتی که شما نیز در زمینه پزشکی فعالیت می کنید با ارائه انواع استراتژی های بازاریابی می توانید به کسب و کار خود رونق بخشیده و مشتریان بسیاری را به خود جذب کنید. همچنین شما با استفاده از برخی از قابلیت های دیجیتال مارکتینگ پزشکی از جمله امکان رزرو آنلاین نوبت، مشاوره، سئو سایت، طراحی سایت و ... می توانید در وقت شما و مشتریانتان جلوگیری کنید

.دیجیتال مارکتینگ پزشکی چیست ؟

وب سایت پزشکی :

برای این که به خوبی درک کنید که منظور از مارکتینگ پزشکی چیست باید ابتدا مهم ترین مارکتینگ که همان سایت ها هستند را به شما معرفی کنیم. یکی از مهم ترین روش های اعتمادسازی و جذب مشتری، راه اندازی وب سایت پزشکی است. سایت ها از سال ها پیش در بین تمامی افراد شناخته شده هستند و بسیاری از افراد اهداف و برنامه ریزی های خود را بدین طریق انجام می دهند. برای این که سایت ها در معرض دید مشتریان قرار گیرد نیاز به قرارگیری سایت در صفحه اول جستجو می باشد. برای این که مارکتینگ سایت پزشکی به خوبی انجام شودف باید اصول سئو که یک سری قوانین تعیین شده از سوی گوگل است به صورت کامل رعایت گردد. برای طراحی سایت پزشکی کافیست به وبسایت طبیبان پلاس مراجعه نمایید.

شبکه های اجتماعی برای پزشکان :

پس از سایت ها، شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی را در مارکتینگ پزشکی ایفا می کنند. برای این که منظور از مارکتینگ را بهتر متوجه شوید به راحتی می توانید نگاهی به شبکه های اجتماعی بیاندازید. در شبکه های اجتماعی کلینیک ها و بیمارستان های بسیاری در حال تبلیغ هستند که در این صفحات از نوع خدمات آن ها صحبت شده است. این اطلاعات به مراجعین کمک می کند تا با شناخت بیشتری انواع خدمات زیبایی را انتخاب کنند. در نتیجه شبکه های اجتماعی بستر بسیار مناسبی را ایجاد می کنند تا فعالیت خود را گسترش داده و سایر فرایندها را برای مشتریان راحت تر نمایند.

دیجیتال مارکتینگ پزشکی چیست ؟

ارتباط رزرو آنلاین با مارکتینگ پزشکی در چیست ؟

یکی از ویژگی های کاربردی مارکتینگ پزشکی که هم برای بیمار و هم برای پزشک و کلینیک مزایای بسیاری دارد، رزرو آنلاین نوبت از طریق سایت ها و شبکه های اجتماعی می باشد. در این حالت افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری زمان مشاوره را رزرو کرده و فرایند نوبت دهی به صورت آنلاین صورت می گیرد. همچنین ازدحام جمعیت در کلینیک نیز کاهش یافته و کادر درمان با تمرکز بیشتری فرایند درمان را انجام می دهند.

هزینه مارکتینگ پزشکی چقدر است؟

در گذشته افراد هزینه زیادی را صرف تبلیغات محیطی می کردند. بدین صورت که به برخی از افراد پول داده تا کسب و کار پیش رو را تبلیغ کنند. از طرفی تبلیغ هایی همچون نصب بنر نیز وجود داشت که هزینه زیادی را برای کارفرما رقم می زد. ولی مارکتینگ پزشکی تمامی این فرایند را به صورت تخصصی و در بستر اینترنت انجام می دهند. بدین صورت که کارفرما با راه اندازی سایت و شبکه های اجتماعی و سایت ها کسب و کار و برند خود را به کاربران معرفی می کنند. بنابراین هزینه مارکتینگ در مقایسه با سایر روش های تبلیغی ارزان تر و منصفانه تر می باشد. جهت کسب اطلاع از هزینه های کارکتینگ با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

اصول اصلی مارکتینگ پزشکی

مارکتینگ روش های اصولی متعددی را دنبال می کند. یکی از مهم ترین اهداف تحت تاثیر قرار دادن مشتریان است. در واقع تمامی متون و تصاویر موجود در مارکتینگ با این هدف انجام می شود که بیننده یا خواننده با آن تحت تاثیر قرار گرفته و کلینیک شما را برای انجام هدف خود انتخاب کند. بنابراین صاحبین کسب و کار باید تمامی اهداف خود را بر روی جلب نظر مشتریان قرار دهند که این موضوع خود نیاز به تخصص بالایی دارد و افراد متعددی در این زمینه فعالیت می کنند.

مزایای مارکتینگ پزشکی

پس از این که منظور از مارکتینگ پزشکی را دانستید، باید از مزایای آن نیز مطلع شوید. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

جذب بیمار یکی از مهم ترین مزایای مارکتینگ پزشکی به شمار می رود.

همچنین این کار در اعتماسازی نیز نقش مهمی را ایفا می کند. بدین طریق که بیماران با مشاهده نتایج کار می توانند اعتماد بیشتری کنند.

هزینه های تبلیغات در این روش بسیار کمتر از سایر روش ها می باشد.

بازدهی این روش نسبت به روش های قبلی بسیار بالاتر است.

وبسایت طبیبان پلاس :

وبسایت طبیبان پلاس اولین ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ پزشکی، برندینگ پزشکی در ایران میباشد اگر شما هم پزشک هستید و قصد راه اندازی یک کلینیک یا یک مطب را دارید در زمینه برند سازی میتوانید با واحد مشاوره و پشتیبانی وبسایت طبیبان پلاس در تماس باشید و راهنمایی های لازم را در این زمینه را اخذ نمایید .

ارائه خدمات سئو وبسایت طبیبان پلاس :

امروزه داشتن سئو سایت یکی از مهم ترین نیاز های هر وبسایت پزشکی محسوب میشود اگر شما هم به دنبال یک سئو کار حرفه ای در زمینه وبسایت ها پزشکی هستید تنها کافیست با مشاورین وبسایت طبیبان پلاس در تماس باشید .

ارائه مشاوره کسب و کار :

اگر شما هم قصد راه اندازی یک مطب یا کلینیک هایی شامل : کلینیک دندان پزشکی، زیبایی ( کاشت مو و ابرو )، عمل های برداشتن عینک و... را دارید و در بخش تبلیغات و جذب مراجعه کننده سوالاتی دارید کافیست با مشاورین کسبو کار وبسایت در تماس باشید و یک وقت مشاوره کسب و کار از این بخش دریافت نمایید.

تلفن تماس مشاوره دیجیتال مارکتینگ حوزه زیبایی سلامت :

۰۹۱۹۲۱۳۳۶۸۴ ( مهندس حسام معظمی)

آدرس کانال آپارات :

www.aparat.com/tabibanplus

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها