رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587683

خرید محصولات جلوبندی اصلی با قیمت مناسب از شرکت زمردیدک

ساعت24-امروزه خرید قطعات جلوبندی با کیفیت و اصلی خیلی سخت شده است. در ادامه به معرفی شرکتی می‌پردازیم که می‌توانید از آن شرکت، قطعات جلوبندی با کیفیت و با خیال راحت بخرید.

html>

خرید محصولات جلوبندی اصلی با قیمت مناسب از شرکت زمردیدک

اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید قطعات جلوبندی اصلی و با کیفیت بخرید، حتما باید خرید از شرکت زمردیدک را تجربه کنید تا متوجه شوید می‌توان محصولات جلوبندی با کیفیت را با قیمت مناسب در سراسر ایران تهیه کرد.

مشکلات خرید قطعات جلوبندی چیست؟

با زیاد شدن قطعات جلوبندی دست دوم که به اسم نو فروخته می‌شود و البته قطعات جلوبندی که با کیفیت پایین تولید شده‌اند، خرید قطعات جلوبندی با کیفیت تبدیل به یک چالش شده است.

علاوه بر این، با افزایش قیمت قطعات جلوبندی، بسیاری از شرکت‌ها قیمت قطعات تولیدی خود را افزایش زیادی داده‌اند که این موضوع نیز تبدیل به یک مشکل دیگر شده است. با این اوصاف واقعا سخت است قطعات جلوبندی با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کرد.

خرید محصولات جلوبندی اصلی با قیمت مناسب از شرکت زمردیدک

شرکت زمردیدک با فروش قطعات جلوبندی با کیفیت و قیمت مناسب سعی کرده است این مشکل را حل کند. اما چگونه؟

۱. انتشار لیست قیمت محصولات به صورت عمومی

شرکت زمردیدک به تازگی لیست قیمت قطعات تولیدی خود را به صورت عمومی و آنلاین منتشر کرده است. این کار تا کنون از سوی هیچ شرکت تولیدی محصولات جلوبندی انجام نشده بود و زمردیدک با این کار باعث شد از بازارسیاه محصولات جلوبندی و افزایش قیمت‌هاّای نجومی تا حدی جلوگیری شود.

۲. امکان خرید مستقیم از نمایندگان در استان‌های کشور

گام دیگری که شرکت زمردیدک در جهت کاهش قیمت محصولات برداشت؛ این است که بین نمایندگان خود در سراسر کشور و مصرف‌کنندگان پل ارتباطی ایجاد کرد. به این صورت که مشتریان می‌توانند بعد از انتخاب محصول خود و مشاهده لیست قیمت محصولات، از روی نقشه ایران استان مورد نظر خود را انتخاب نمایند و سپس اطلاعات تماس نمایندگان شرکت زمردیدک در آن استان را مشاهده کنند و با نماینده مورد نظر مکالمه تلفنی یا مراجعه حضوری داشته باشند و محصول خود را سفارش دهند.

۳. یک سال گارانتی

شرکت زمردیدک برای تمام محصولات خود گارانتی یک‌ساله ارائه داده است. این یعنی مشتریان می‌توانند بدون هیچ ریسکی محصولات را خریداری کنند و چنانچه برای محصول مورد نظر مشکلی بوجود آمد تا یک‌سال محصول را تعویض کنند.

خرید محصولات جلوبندی اصلی با قیمت مناسب از شرکت زمردیدک

از آنجا که شرکت زمردیدک، تولید کننده قطعات جلوبندی خودرو است و محصولات خود را در کارخانه خود تولید می‌کند و به کیفیت محصولات خود اطمینان کامل دارد می‌تواند این گارانتی را ارائه دهد.

۴. استاندارد ملی ایران برای سیبک‌ها و سایر گواهینامه‌ّهای بین المللی معتبر

شرکت زمردیدک دارای گواهینامه استاندارد ملی ایران است. این گواهینامه نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات از نظر فنی و استاندارد بودن مراحل تولید است. داشتن استاندارد ملی ایران برای محصولات جلوبندی به علت حساسیتی که در امنیت خودرو دارد بسیار مهم است و شرکت استاندارد ایران برای اعطای این گواهینامه بسیار سخت‌گیر است. بنابراین شرکت‌های معدودی در ایران دارای گواهینامه استاندارد ملی هستند.

شرکت زمردیدک علاوه بر گواهینامه استاندارد ملی ایران، دارای گواهینامه‌های متعدد و معتبر بین‌المللی است. معروف‌ترین گواهینامه‌های شرکت زمردیدک، گواهینامه کیفیت IATF:1649، گواهینامه کیفیت IQNet، گواهینامه کیفیت ISO:14001، گواهینامه انطباق محصول و گواهینامه معتبر و بین‌المللی RINA می‌باشد.

۵. تولید محصولات جلوبندی برای خودروسازهای بزرگ ایران

شرکت زمردیدک دارنده گرید +B سازه گستر سایپا و و مورد تایید شرکت سایپا، سازه گستر و پارس خودرو است. این شرکت چندین محصول برای شرکت‌های بزرگ خودروسازی ایران تولید می‌کند. همانطور که می‌دانید شرکت‌های طرف قرار داد با شرکت‌هایی کار می‌کنند که از نظر کیفیت در سطح مطلوبی باشند و بتوانند همیشه محصولات مورد نظر این شرکت‌ها را تامین کنند.

۶. محصولات جلوبندی برای انواع خودروها

شرکت زمردیدک بش از ۲۵۰ نوع قطعه جلوبندی تولید می‌کند. محصولات شرکت زمردیدک مناسب خودروهای پراید، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پژو پارس، سمند، نیسان، ریو، تیبا، تویوتا، مزدا، زانتیا، تندر ۹۰ و پیکان است. محصولات تولیدی این شرکت از با کیفیت‌ترین مواد اولیه از کشورهای آلمان، ژاپن، کره و مالزی تهیه می‌شود و تمامی محصولات زمردیدک، طبق استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند و در تمامی مراحل با کنترل کیفی صد در صد، به مرحله بسته بندی می‌رسد.

بنابراین خریداران می‌توانند اکثر نیاز خود را در قالب یک فاکتور و از یک شرکت خریداری نمایند. اینکار علاوه بر اینکه باعث می‌شود خیالتان از بابت موجودی اجناس راحت باشد، باعث می‌شود در هزینه‌ّهای حمل و نقل و باربری نیز صرفه‌جویی انجام شود.

سخن پایانی

برای خرید محصولات جلوبندی خودرو از شرکت زمردیدک می‌توانید به وب‌سایت شرکت زمردیدک مراجعه نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها