رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587726

معاون گردشگری در کره‌جنوبی چه میکرد؟

ساعت24-معاون گردشگری در حاشیه اجلاس جهانی ۲۰۲۲ کره‌جنوبی ضمن بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کوتفا (KOTFA) در دیدار با وزرا و مقامات گردشگری ۱۲ کشور درباره چگونگی تعامل با ایران گفت‌وگو کرد.

خبر
html>

به گزارش ایسنا، همزمان با لغو محدودیت‌های سفر به کره جنوبی پس از دو سال همه‌گیری کرونا، ‌ نمایشگاه بین‌المللی کوتفا (KOTFA) از دوم تا پنجم تیرماه در شهر سئول کره‌جنوبی با حضور بیش از ۵۰ کشور و ۱۰۰هزار بازدید برگزار شد که علی‌اصغر شالبافیان ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، ‌ گردشگری و صنایع دستی ـ در حاشیه اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ کره جنوبی از این نمایشگاه بازدید و فرصت‌ حضور فعالان گردشگری ایران در این نمایشگاه و نحوه مشارکت کشورهای فعال در این بازار جهانی و اقدامات به‌روز در مسیر توسعه گردشگری را بررسی کرد.

معاون گردشگری همچنین در ملاقات با وزرای گردشگری و بخش خصوصی فعال بازارهای هدف ایران، درباره موضوعات مختلف از جمله تسهیل ورود گردشگران به ایران، برقراری ارتباط میان فعالان بخش خصوصی دو کشور و نیز برقراری زمینه آگاهی و آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری کشور گفت‌وگو کرد.

معاون گردشگری در کره‌جنوبی چه می‌کرد؟

بنا بر گزارش روابط‌عمومی معاونت گردشگری، شالبافیان که از سوم تا چهارم تیرماه در اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ کره جنوبی حضور داشت، با وزرای گردشگری و فعالان بخش خصوصی ۱۲ کشور، از جمله پاکستان، مالزی و اندونزی دیدار کرد.

محور گفت‌وگو با این مقامات درباره نحوه دریافت ویزا برای ورود به جمهوری اسلامی ایران و نیز معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور در ابعاد و محصولات مختلف از جمله اکوتوریسم، طبیعت‌گردی، گردشگری روستایی، سلامت و خوراک بود.

شرایط عمومی گردشگران در ایران، تنوع تاسیسات گردشگری، اقدامات مربوط به تبلیغات و معرفی ایران در بازارهای هدف نیز از دیگر مباحث مطرح شده در دیدار معاون گردشگری با وزرا و مقامات گردشگری ۱۲ کشور بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها