رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 587959

رئیسی : وام های ازدواج تسهیل شود

ساعت 24 - رئیس جمهور در آئین گرامیداشت هفته ازدواج خطاب به مسئولان مربوط دستور داد که مراکز امکانات تفریحی دولت و سازمانهای دولتی در اختیار زوج های جوان قرار گیرد.

html>

به گزارش ایسنا به نقل از صدا و سیما، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) در جشن وصال و آئین گرامیداشت هفته ازدواج با توجه به جایگاه ازدواج در دین مبین اسلام و دیگر ادیان الهی گفت: راهکار خانواده ساز وکار مربوط به خودرا دارد و باید این امر معروف ترویج شود.وی در تالار وحدت و در جمع ۲۰۰ زوج جوان، خیرین ازدواج و فعالان حوزه ازدواج و خانواده با بیان اینکه پیش قدم شدن برای ازدواج‌ها ارزشمند است، افزود: عشق ورزیدن، مودت و دلدادگی اساس زندگی است. ازدواج امر بسیار مبارکی است. نگران معیشت هم نباشید. هیچکس نبوده که معیشتش بعد ازدواج بدتر شده باشد. رئیسی، دولت را موظف به گسترش این معروف دانست و گفت: خانواده‌ها هم مهریه را سنگین نگیرند.

رئیس جمهور اضافه کرد: ارزش مهریه همسر من و دخترهایم هرکدام کمتر از یک سکه بهار آزادی است.رییس دولت خطاب به مسئولان مربوط دستور داد که مراکز امکانات تفریحی دولت و سازمان‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد. آئین نامه‌ای آن را ظرف دو هفته تنظیم و به سراسر کشور ابلاغ کنید.وی با تاکید بر اینکه وام های ازدواج تسهیل شود افزود: بانک ها برای انتظار زوج ها و دریافت وام زمان بگذارد. آئین نامه آن ظرف ۱۵ روز آینده تنظیم شود تا زوجین برای تسهیلات معطل نشوند.

رئیس جمهور گفت: ما اعلام کردیم در طول ۴ سال، ۴ میلیون مسکن بسازیم. ما عقب ماندگی ساخت مسکن در سال های گذشته داریم. قانون ما را موظف و تسریع به تامین مسکن برای زوج های جوان کرده است.رئیسی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی تعاونی هایی تشکیل دهد و از خود جوان ها کمک بگیرید، با در اختیار گذاشتن زمین، تسهیلات و مصالح تا خود جوانان ساختن مسکن را شروع کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها