رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 588325

توافق هیات گردشگری روسیه با ایران

رالی تهران ـ مسکو برگزار میشود

ساعت24-هیات گردشگری روسیه در سفر به تهران با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران درباره برگزاری رالیِ کمپرها بین تهران و مسکو توافق کرد.

خبر
html>

به گزارش ایسنا، همزمان با سفر کوتاه هیأت گردشگری مسکو و جمهوری چچن به تهران، در جلسه‌ای که با حضور محمدحسین صوفی ـ رییس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ـ و تانیانا شارشاویستکایا ـ معاون کمیته گردشگری مسکو ـ برگزار شد، دو طرف بر توسعه همکاری‌های مشترک و برگزاری رالی و برنامه‌های فرهنگی تأکید کردند.

نخستین رالی کمپرها در مسیر تهران ـ مسکو و هفته‌های فرهنگی ایران در روسیه به پیشنهاد مدیران گردشگری مسکو و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

ایجاد تسهیلات لازم برای ورود گردشگران روسیه به ایران و مطالعه و نیازسنجی درباره زمان مناسب سفر گردشگران روس، با توجه به شرایط و مشکلات پیش آمده در مسیر جهانگردی گردشگران روسی برای سفر به اروپا و آمریکا از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد. طرفین همچنین برای امضاء تفاهم نامه‌های اجرایی برای به سرانجام رساندن آنچه گفت‌وگو شد، تمایل نشان دادند.

رالی تهران ـ مسکو برگزار می‌شود

3

هیأت گردشگر روسیه متشکل از یوگنی کوزلوف ـ معاون اول دفتر شهردار و رییس کمیته گردشگری مسکو ـ، مسلم بایتازیف ـ وزیر گردشگری جمهوری چچن ـ، تاتیانا شارشاویستکایا ـ معاون رییس کمیته گردشگری مسکو ـ، اورهان رضایف ـ رییس پروژه‌های کمیته گردشگری مسکو ـ، سرگئی باراتف ـ معاون روابط بین‌الملل دپارتمان اقتصاد خارجی و روابط بین‌الملل مسکو ـ، در سفر کوتاهی به تهران، همچنین در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، درباره توسعه همکاری‌های گردشگری و اجرایی کردن سند برنامه اقدام مشترک و لغو روادید گروهی گردشگران دو کشور گفت‌وگو کرد.

رالی تهران ـ مسکو برگزار می‌شود

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها