رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 588326

از تاسیسات گرفته تا مکانیک و فرآیند، آموزش با مدرک کانادایی

ساعت24-رشته‌هایی از قبیل مهندسی مکانیک، مهندسی تاسیسات و تهویه مطبوع، طراحی فرآیند، مهندسی برق و قدرت و… از جمله رشته‌های بسیار محبوب در میان دانشجویان ایرانی هستند.

خبر
html>

بسیاری از افرادی که در این رشته‌ها مشغول به تحصیل می‌شوند تمایل دارند پس‌ از طی کردن دوره‌های آموزشی لازم، شغل مناسبی به دست آورند و یا به دیگر کشورها مهاجرت نموده و روند موفقیت و توسعه کسب‌ و کار خود را پیگیری کنند.

یکی از راهکارهایی که پیش روی این افراد قرار می‌گیرد، مراجعه به یک مجتمع آموزشی فنی و مهندسی است. مجتمعی که بتواند پس‌ از ارائه آموزش‌های مورد نیاز به این افراد، مدرک معتبری در اختیارشان قرار دهد.
شما می‌توانید فعالیت‌های آموزشی خود، از تأسیسات گرفته تا مکانیک و فرآیند را در مجتمع فنی نوین پارسیان دنبال کنید و پس‌ از آموزش، با مدرک کانادایی فارغ‌التحصیل شوید.

مهندسی مکانیک در نوین پارسیان

مکانیک یکی از شاخه‌های پرطرف‌دار علم مهندسی است. این رشته، فیزیک مهندسی و ریاضیات را با دانش مواد ترکیب ساخته است. از طرف دیگر در دوره آموزش مهندسی مکانیک دانشجویان با طراحی، آنالیز و ساخت سیستم‌های مکانیکی مواجه هستند. این رشته‌ علمی و مهندسی از مفاهیم گسترده‌ای به‌ وجود آمده و شامل مکانیک، دینامیک، ترمودینامیک و… است.
مهندسان مکانیک به بررسی تأثیر نیروها بر وضعیت و حالت‌های مختلف ماده می‌پردازند. برخی از این افراد نیز تمایل دارند از اصول علم مقاومت مصالح استفاده کرده و از طریق آن به این موضوع دست پیدا کنند که یک سازه و یا ماشین، تحت تأثیر نیروهای اعمال‌ شده چگونه به تغییر شکل دست می‌زند.
بررسی ارتباطات میان تغییرات دما با خواص سیالات و… از دیگر اهداف و موضوعات مطرح‌ شده در این شاخه علمی است.
در صورتی‌ که بتوانید به آموزش مهندسی مکانیک در نوین پارسیان اقدام کنید، آینده شغلی مناسبی پیش روی شما قرار خواهد گرفت و قادر خواهید بود در بخش‌های مختلف از قبیل هوافضا، خودروسازی، نانو، رایانه و… مشغول به کار شوید.

نوین پارسیان

مهندسی تأسیسات و تهویه مطبوع

آموزش تأسیسات یا طراحی لوله‌کشی و تهویه مطبوع یکی از زیرمجموعه‌های مهندسی مکانیک است. تهویه مطبوع در واقع به فناوری گفته می‌شود که طی آن، شرایط موجود به شرایط استاندارد و یا مطلوب تبدیل می‌گردد. از جمله این شرایط می‌توان به دما، کیفیت هوا، رطوبت و یا فشار اشاره کرد.

در حال‌ حاضر زندگی ماشینی وسعت بالایی پیدا کرده و میزان وابستگی به تکنولوژی بیش‌ از پیش است. از طرف دیگر آلاینده‌ها و ویروس‌ها رشدی بی‌سابقه یافته‌اند و توانسته‌اند سلامت هوا را با مخاطره مواجه کنند. لذا آموزش تأسیسات و تهویه مطبوع بیش‌ از گذشته، مهم است. چراکه می‌تواند سبک زندگی افراد را بهبود بخشیده و به سلامت بدن انسان‌ها کمک کند.
مجتمع فنی نوین پارسیان آموزش‌ تاسیسات و تهویه مطبوع را در اختیار علاقمندان و دانشجویان قرار داده و سپس به آن‌ها مدرک کانادایی اعطا می‌کند.

آموزش طراحی فرآیند

طراحی فرآیند یا همان آموزش پروسس بخشی از مهندسی شیمی محسوب می‌شود. در این علم به طراحی فرایندهای شیمیایی و توسعه واکنش‌های شیمیایی و فیزیکی پرداخته می‌شود. از طرف دیگر در این شاخه از علم، فرآیند تبدیل مواد شیمیایی در واحدهای صنعتی مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد.

لذا مهندسی فرآیند، طیف گسترده‌ای از صنایع را در بر گرفته و با آن‌ها ارتباط دارد. از جمله این بخش‌ها می‌توان به صنایع شیمیایی، پتروشیمی، کشاورزی، معدن و… اشاره کرد.

دانشجویان با شرکت در دوره‌های آموزشی طراحی فرآیند مجتمع فنی نوین پارسیان، اصول طراحی واکنش‌های شیمیایی، مدل‌سازی و شبیه‌سازی واکنش‌ها را آموزش خواهند دید تا در پایان کار بتوانند این فرایندها را طراحی کنند و به استخدام پتروشیمی، صنعت نفت و… دربیایند.

مهندسی برق و قدرت

مهندسی قدرت یکی از زیرمجموعه‌های مهندسی برق است. این رشته با سیستم‌های قدرت ارتباط دارد و شامل راه‌اندازی سیستم‌های حرارتی، برودتی و تجهیزات تولید توان الکتریکی و تعمیر و نگه‌داری این سیستم‌ها است.

برق صنعتی خصوصا در آموزشگاه نوین پارسیان به این موضوع می‌پردازد که انرژی الکتریکی در یک کارگاه و یا کارخانه به چه شکلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا تکنیک‌ها و روش‌های کنترل و استفاده از برق در صنعت چگونه است. به‌ طور کلی می‌توان گفت مهندسی برق صنعتی با شبکه‌های ۳ فاز و قدرت و تجهیزات قدرت سر و کار دارد.
با دریافت آموزش‌های مورد نیاز در حوزه مهندسی برق و قدرت، به‌ ویژه برق صنعتی، شما می‌توانید به روشن کردن تیرک‌های روشنایی در جاده‌های برون‌ شهری با استفاده از یک یا چند کنتاکتور دست بزنید و یا به استخدام کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی و .... در آیید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها