رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 590747

فروش ارز دیجیتال در خارج

ساعت24-امروزه بسیاری از کاربران ایرانی در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند. برخی از کاربران برای خرید و فروش ارز دیجیتال در خارج، به‌دلیل وجود تحریم های بین المللی با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. سرمایه گزاران ایرانی با انتخاب صرافی ارز دیجیتال مجاز خارج از کشور؛ می‌توانند معاملات خود را با اطمینان بیشتری انجام دهند. اگر می‌خواهید درباره فروش ارز دیجیتال در خارج اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

html>

امروزه بسیاری از کاربران ایرانی در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند. برخی از کاربران برای خرید و فروش ارز دیجیتال در خارج، به‌دلیل وجود تحریم های بین المللی با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. سرمایه گزاران ایرانی با انتخاب صرافی ارز دیجیتال مجاز خارج از کشور؛ می‌توانند معاملات خود را با اطمینان بیشتری انجام دهند. اگر می‌خواهید درباره فروش ارز دیجیتال در خارج اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

فروش ارز دیجیتال در خارج فروش ارز دیجیتال در خارج

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال که با نام صرافی اکسچنج نیز شناخته می‌شود، بستری برای انجام معاملات بر روی ارزهای دیجیتال است. اشخاص می‌توانند در این فضا، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند و آن‌ها را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنند. معاملات در صرافی‌ها، به صورت الکترونیکی و آنلاین صورت می‌گیرد.

انواع صرافی ارز دیجیتال

صرافی‌های ارز دیجیتال بطور کلی، به دو دسته صرافی‌های متمرکز و صرافی‌های غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند که به شرح زیر است:

  • صرافی متمرکز

اداره صرافی متمرکز توسط یک نهاد خاص صورت می‌گیرد. در این صرافی‌ شخصی تمام اطلاعات شما را کنترل و حساب شما را مدیریت می‌کند. در صرافی متمرکز شما مالک ارزها نیستید و تنها عدد دارایی در حساب شما نمایش داده می‌شود و اصل دارایی در کیف‌ پول‌های صرافی قرار می‎گیرد. بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال مانند کوین بیس، هیوبی، بایننس از نوع متمرکز است.

فروش ارز دیجیتال در خارج صرافی متمرکز

  • صرافی غیرمتمرکز

صرافی غیرمتمرکز نوع دیگری از صرافی‌ اکسچنج است که ارز دیجیتال ماهیت غیرمتمرکز دارد. در صرافی‌های غیرمتمرکز، معاملات با استفاده از قراردادهای هوشمند و بدون نیاز به واسطه، انجام می‌گیرد. درواقع، این صرافی‌ها با ایجاد یک فضای هوشمند واسطه را از مبادلات حذف می‌کنند.

مزایا و معایب صرافی‌های خارجی

امروزه برخی از افراد علاقه دارند که در صرافی‌های خارجی و معروف فعالیت کنند. بنابراین آن‎ها باید ابتدا با مزایا و معایب این صرافی‌ها آشنایی پیدا کنند تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. برخی از مزایا و معایب این صرافی‌ها به شرح زیر است:

مزایای معامله در صرافی‌های ارزدیجیتال خارجی

  • امنیت بالا
  • تنوع بالای رمز ارز‎ها
  • کارمزد مناسب
  • پشتیبانی عالی

معایب معامله در صرافی‌های ارزدیجیتال خارجی

  • بسیاری از ایرانیان آشنایی با زبان انگلیسی ندارند.
  • کشور ایران توسط بسیاری از این صرافی‎ها تحریم است.
  • نیاز به شارژ دلاری و خرید تتر است.

فروش ارز دیجیتال در خارج

مزایا و معایب صرافی‌های خارجی

لیست صرافی‌های مناسب برای کاربران ایرانی

امروزه صرافی‎های کمی برای خرید و فروش ارز دیجیتال در خارج وجود دارند؛ که با کاربران ایرانی کار کنند. اما برخی از صرافی‌های معتبر دنیا بدون انجام مراحل احراز هویت خدماتی را به کاربران ارائه می‌دهند. صرافی‎های ارز دیجیتال خارجی مناسب برای کاربران ایرانی به شرح زیر است:

  • کوینکس

یکی از صرافی‌ها معروف؛ برای خرید و فروش ارز دیجیتال در خارج که مناسب کاربران ایرانی است، کوینکس نام دارد. این صرافی از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی است که با کاربران ایرانی همکاری می‎کند و به ایرانیان خدمات می‎دهد. ثبت نام و احراز هویت در این صرافی بسیار راحت است و بعد از آن کاربر می‌تواند بدون هیچ محدودیتی در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت کند.

  • بایننس

صرافی بایننس یکی از بزرگ‎ترین صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزدیجیتال در خارج است. در این صرافی شما می‌توانید بدون انجام مراحل احراز هویت به خرید و فروش ارز بپردازید. اما باید به این نکته توجه کنید که در این حالت کاربر این امکان را ندارد که هر روز بیش از حد مشخص شده؛ واریز و یا برداشت داشته باشد. این صرافی کارمزد بسیار پایینی دارد و دارای امنیت بالایی است.

  • بیت مکس

در این صرافی نیز شما می‌توانید بدون انجام مراحل احراز هویت در آن به خرید و فروش ارز دیجیتال در خارج بپردازید. کار کردن با این صرافی برای کاربران راحت است. از مزایای این صرافی برای کاربران ایرانی این است که سقف واریز و برداشت روزانه آن معادل 2 بیت کوین است؛ که نسبت به سایر صرافی‌ها بسیار بیشتر است.

  • کوین بیس

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس به صورت متمرکز فعالیت می‌کند و امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در خارج به صورت مستقیم وجود دارد. این صرافی مزیت‌های بسیاری دارد که شامل کارمزد پایین، امنیت بالا، پشتیبانی قوی و ... است.

  • هات بیت

در این صرافی این امکان وجود دارد که بدون انجام مراحل احراز هویت شما بتوانید به خرید و فروش ارز دیجیتال در خارج بپردازید. البته مانند بایننس، بدون ارائه مدارک امکان استفاده از کلیه خدمات صرافی برای شما وجود ندارد و واریز و برداشت‌های شما محدود خواهد شد.

فروش ارز دیجیتال در خارج لیست صرافی‌های مناسب برای کاربران ایرانی

ویژگی صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر

مهم‎ترین ویژگی‎هایی که صرافی‎های ارز دیجیتال معتبر باید داشته باشند عبارتند از:

· داشتن امنیت بالا در برابر هکرها

· استفاده راحت از سایت صرافی برای خرید یا فروش

· دشوار نبودن انجام مراحل احراز هویت کاربران

· پشتیبانی از خرید و فروش ارزهای دیجیتال متنوع

· محدود نبودن ارائه خدمات به کاربران کشورهای مختلف

· پشتیبانی صرافی آنلاین باید عالی باشد و به سوالات کاربران پاسخ دهد.

· کم بودن کارمزد معاملات ارز دیجیتال

نکات اساسی برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال

امروزه با توجه به تحریم بودن صرافی‌های خارجی به دلیل شرایط کشور باعث ایجاد سردرگمی برای کاربران ایرانی شده است. به همین دلیل باید نکات اساسی را برای انتخاب بهترین صرافی درنظر داشته باشید. کلیدی‌ترین نکاتی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، عبارتند از:

· بررسی سابقه صرافی

· صرافی ارز دیجیتال باید بالاترین امنیت را داشته باشد.

· به‌دلیل نوسانات بازار نرخ ارز دیجیتال، صرافی‌های با نرخ واقعی را پیدا کنید.

نحوه ثبت نام و خرید و فروش در صرافیهای خارجی چگونه است؟

در طی سال های گذشته به دلیل تحریم‌ کشور ایران، بسیاری از صرافی‎های معتبر دنیا همکاری خود را با کاربران ایرانی قطع کردند. درنتیجه هر صرافی که کاربران بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی با استفاده از مشخصات ایرانی خود در آن ثبت نام کنند، بهترین انتخاب است. بنابراین افرادی که قصد فعالیت در این صرافی‎ها را دارند، باید از آی پی‌های ثابت استفاده کنند تا هویت ایرانی آن‎ها مشخص نباشد. برای انجام این کار شما می‎توانید از فیلترشکن‎ استفاده کنید. اما باید به این نکته توجه کنید که با یک آی پی وارد حساب خود در صرافی‎های خارجی شوید. ادامه مراحل ثبت نام مشکل نیست و به سادگی انجام می‎شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت مستقیم، ساده، سریع، امن و حرفه‌ای به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید. در اوکی اکسچنج از معامله آسان بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازارهای تومان و دلار تتر با قیمت واقعی، بدون محدودیت و نیاز به واسطه لذت ببرید. همچنین امکان خرید و فروش بیش از 700 رمز ارز با تحویل آنی، بدون نیاز به ساخت کیف پول با بروز ترین سیستم تبادل ارز های دیجیتال وجود دارد

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها