رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590763

قتل "مرد هوسران" در بزرگراه بعثت

ساعت24-۲ زن و یک مرد به اتهام قتل ناموسی در بزرگراه بعثت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.ماجرای این پرونده از آنجا فاش شد که ماموران کلانتری 160 خزانه در بزرگراه بعثت در حال گشت‌زنی بودند که یک خودرو تیبا را در حالی که داخل آن 2 نفر در حال ضرب و جرح یک مرد حدوداً 25 ساله بودند، مشاهده کردند.

خبر
html>

به گزارش تسنیم؛ رسیدگی به پرونده قتل یک مرد افغانستانی در خودرو تیبا توسط چند فرد در بزرگراه بعث در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت.

ماجرای این پرونده از آنجا فاش شد که ماموران کلانتری 160 خزانه در بزرگراه بعثت در حال گشت‌زنی بودند که یک خودرو تیبا را در حالی که داخل آن 2 نفر در حال ضرب و جرح یک مرد حدوداً 25 ساله بودند، مشاهده کردند.

متهمان در حالی که دست و صورت مرد جوان را با کش مخصوص حمل بار بسته بودند، پس از مشاهده ماموران کلانتری 160 خزانه پا به فرار گذاشتند و ماموران پلیس با پیکر نیمه‌جان مرد جوان مواجه شدند.

امدادگران اورژانس که دقایقی بعد در محل حادثه حاضر شدند و مرد جوان را به بیمارستان انتقال دادند اما اقدمات درمانی فایده‌ای نداشت و مرد جوان براثر این درگیری هولناک به قتل رسید.

شناسایی و دستگیری متهمان

همین کافی بود تا تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی راهی محل حادثه شوند؛ کارآگاهان که در جریان بررسی‌ها متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند به بازبینی لحظه به لحظه صحنه قتل پرداختند و چهره متهمان را شناسایی کردند.

کارآگاهان پس از دریافت این خبر مهم، با رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی تلفنی با بازپرس ویژه قتل راهی محل مورد نظر شدند که در ادامه 2 زن و یک مرد را به اتهام قتل دستگیر کردند.

تحقیقات ابتدایی از متهمان مشخص کرد، مقتول با خواهر متهمان قرار ازدواج گذاشته و با وی به یکی از استان‌های غرب تهران مراجعه کرده است؛ این در حالی بود که مرد جوان پس از برقراری رابطه با متهم اصلی پرونده، تماس گرفته و با لحن بی‌ادبانه خواستار جدایی از خواهر وی شده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها مشخص کرد چند روز بعد مقتول در اتوبان بعثت با متهمان در خودروی تیبا درگیر شده اما متهمان پرونده اتهام قتل را قبول ندارند و ادعا کردند فقط با مقتول درگیر شده‌اند!

به گزارش تسنیم؛ تحقیقات برای کشف ابعاد پنهان این پرونده توسط تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها