رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590817

سرقت ۲۰ هزار خودرو از ابتدای امسال؛ ۹۰ درصد آن‌ها تولید داخل هستند

ساعت24-مهر نوشت: سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی توانستند یک باند سازمان یافته قاچاق مشتقات نفتی و پتروپالایشی را کشف کنند.

html>

سردار مهدی حاجیان سخنگوی انتظامی کل کشور صبح پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: قیام امام حسین علل و عوامل زیادی دارد که در احادیث به آن اشاره شده است؛ یکی از علل این قیام زنده کردن ارزش‌های اسلامی بود.

وی ضمن تبریک روز خبرنگاران افزود: پلیس در ایام محرم آمادگی صد در صد دارد و در هر هیأت تعدادی پلیس یار محرم حضور دارند.

حاجیان بیان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی توانستند یک باند سازمان یافته قاچاق مشتقات نفتی و پتروپالایشی را کشف کنند.

سخنگوی فراجا گفت: این باند محصولات پتروپالایشی را با پوشش کربنات از کشور خارج می‌کردند ،۴۵۰ هزار لیتر از مخازن و تانکرهای این شرکت کشف شد و پس از بررسی اسناد مشخص شد ۱۴ شرکت صوری در این خصوص فعالیت می‌کردند که وجود خارجی نداشتند.

وی ادامه داد: پلیس توانست ۱۵ نفر از اعضای اصلی این شبکه را شناسایی کند و بیش از ۴۰ میلیون لیتر محصولات نفت و پتروپالایشی را کشف کند.

حاجیان تاکید کرد: سوژه اصلی این پرونده در گلستان و سرشبکه در استان قم شناسایی و دستگیر شد، این موفقیت به دلیل دسترسی پلیس به سامانه‌های اصلی است.

۹۰ درصد خودروهایی که به سرقت رفته است ساخت داخل است

سخنگوی فراجا گفت: از تاریخ اول فرودین تا امروز حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در کشور به سرقت رفته است که پلیس ۹۱ درصد از این سرقت‌های خودرو کشف شده است یعنی حدود ۱۸ هزار خودرو کشف شده است.

وی گفت: بیش از ۹۰ درصد از خودروهایی که به سرقت رفته ساخت داخل هستند و ۷۸ درصد خودروها مدل آنها برای قبل از سال ۸۸ بوده است و ۲۲ درصد این خودروها مدلشان برای بعد از سال ۸۸ بوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها