رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590872

دوناروما: میخواهم سال‌های سال در PSG بازی کنم

ساعت24-سنگربان ایتالیایی پاری سن ژرمن از حضور در این تیم فرانسوی ابراز رضایت و تاکید کرد که می‌خواهد برای دوره‌ای طولانی در تیم پاریسی به میدان برود.

html>

به نقل از اسکای اسپورت، جیان لوئیجی دوناروما یکی از خریدهای بزرگ پاری سن ژرمن در تابستان سال قبل بود که البته در فصل نخست حضورش در پاری سن ژرمن نتوانست انتظارات را برآورده کند.

دوناروما درباره آینده خودبا تیم پاریسی گفت: با صراحت بگویم که واقعا احساس می‌کنم که در خانه خودم هستم. من در پاری سن ژرمن وضعیت خوبی دارم و همه چیز در اینجا خوب است. در باشگاه بزرگی بازی می‌کنم و توصیف شرایط اینجا برایم سخت است. ما مثل یک خانواده هستیم و می‌خواهم سال‌های سال برای پاری سن ژرمن به میدان بروم و افتخارات زیادی با پیراهن این تیم کسب کنم.

او ادامه داد: از کادر فنی جدید رضایت داریم و سخت در حال تلاش کردن هستیم تا فصل خوبی را تجربه کنیم. سرمربی جدید بازی با فشار زیاد را دوست دارد و از بازیکنان می خواهد که کوچک ترین فضای به حریف ندهند. من به چنین سبک بازی عادت دارم و مشکلی در این زمینه ندارم. گالتیه از بازیکنان می‌خواهد که همگی در کارهای دفاعی شرکت کنند و خیلی سریع توپ را پس بگیرند. او از دفاع سه نفره استفاده می‌کند و به نظرم که این تیم با کمی تغییرات روزهای بسیار خوبی را رقم خواهد زد.

این سنگربان ایتالیایی در پایان صحبت های خود گفت: خوشحالم که در تیم بزرگ پاری سن ژرمن بازی می‌کنم. بی‌صبرانه در انتظار فصل جدید هستیم و می‌خواهیم فصل متفاوتی را رقم بزنیم.

پاری سن ژرمن سال قبل توانست با اقتدار قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد اما شکست تلخ این تیم برابر رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا انتقادهای زیادی از پوچتینو و ستاره های بزرگ تیم شود و در نهایت هم این مربی آرژانتینی از کار برکنار شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها