رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590887

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی طی پنج روز آینده

ساعت 24-سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی پنج روز آینده در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

html>

به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی کشور، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی ۲۴ ساعت آینده در بخش هایی از اردبیل مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی ابر و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد و در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار پیش بینی می شود.

روز شنبه در برخی نواحی شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز غربی باران گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

روز یکشنبه این شرایط در مناطق ذکر شده و بخش هایی از ارتفاعات دامنه های البرز مرکزی و شرقی و دوشنبه در نوار شمالی کشور ، ارتفاعات و دامنه های البرز و زاگرس مرکزی و بخش هایی از مرکز کشور حاکم است.

روز سه شنبه رگبار پراکنده باران در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و شرقی و همچنین برخی مناطق زاگرس مرکزی دور از انتظار نمی باشد.

طی پنج روز آینده در نواحی شمال شرق، شرق، ( بویژه منمطقه زابل ) جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور وزش باد شدید ، خیزش گردو خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

علاوه براین از اواخر وقت امروز گردو خاک از کشورهای همسایه غربی به بخش هایی از جنوب غرب، غرب و از بعداز ظهر امروز تا روز دوشنبه در نوار غربی کشور و کاهش کیفیت هوا در این نواحی دور از انتظار نیست.

طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود. همچنین از روز شنبه تا دوشنبه دریای خزر مواج پیش بینی می شود.

طی پنج روز آینده هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات با وزش باد و از روز یکشنبه تا سه شنبه کمی ابری و نیمه ابری بعدازظهرها احتمال رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها