رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590948

هافبک هلندی PSG پنجمین خرید رم در این فصل

ساعت24-باشگاه رم ایتالیا اعلام کرد جورجینیو واینالدام هافبک هلندی پاری سن ژرمن را به صورت قرضی با گزینه خرید در پایان فصل به خدمت گرفت.

html>

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، هافبک سابق لیورپول پس از پیوستن به پاری سن ژرمن عملکرد خوبی نداشت و در نهایت این تیم را با زدن ۳ گل در ۳۸ بازی ترک کرد و به صورت قرضی تا پایان فصل به رم پیوست.

واینالدام ۳۱ ساله در بیانیه ای گفت: واقعاً احساس خوبی است که بازیکن رم باشید. با هرکسی که صحبت کرده ام بازخوردهای خوبی در مورد باشگاه و هوادارانش به من داد. باشگاه خیلی برای جذب من پافشاری کرد و این اقدام همیشه به بازیکن اعتماد به نفس و باور زیادی می‌دهد.

استقبال هواداران، در رسانه‌های اجتماعی و جاهای دیگر، نیز فوق‌العاده بوده است. قول می‌دهم ۱۰۰ درصد تلاش کنم و به تیم کمک کنم تا برای تمام جام ها در این فصل رقابت کند.

واینالدام پس از پائولو دیبالا، نمانیا ماتیچ، زکی چلیک و مایل سویلار پنجمین خرید تیم رم ایتالیا است. او پیراهن شماره ۲۵ جالوروسی را خواهد پوشید.

رم فصل گذشته در سری آ ششم شد و با مربیگری ژوزه مورینیو قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد. آنها در اولین دیدار فصل جدید باید برابر سالرنتینا قرار گیرند که این دیدار در زمین حریف برگزار می شود. رم در این فصل در لیگ اروپا نیز حضور خواهد داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها