رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590990

آخرین تغییرات طرح ساماندهی کارکنان دولت / چه گروه‌های شغلی جدیدی به طرح اضافه شدند؟

ساعت24-نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین تغییرات به عمل آمده در جزئیات طرح ساماندهی کارکنان دولت را تشریح کرد.

html>

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، در تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: کلیات طرح مذکور در جلسه علنی تصویب و با توجه به دو شوری بودن طرح، جهت ارزیابی جزئیات به کمسیون اجتماعی ارجاع شد.

وی افزود: کارگروه تخصصی کمیسیون اجتماعی که برای بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت تشکیل شده ، تقریبا هر روز جلسه دارد و به زودی جمع‌بندی نهایی کارگروه، انجام و در جلسات هفته آینده گزارش کارگروه در صحن کمیسیون اجتماعی بررسی خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در توضیح مهمترین تغییرات به عمل آمده در بررسی شور دوم این طرح ، گفت: در تغییرات به عمل آمده علاوه بر ساماندهی کارکنان نیروهای شرکتی، نیروهای قراردادی هم ساماندهی خواهند شد؛ همچنین طبق تغییرات به وجود آمده در طرح مذکور، قرار است کارکنان کار معین تبدیل به پیمانی شوند.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین طبق دامنه جامعه آماری که از سازمان امور اداری و استخدامی و مرکز پژوهش‌های مجلس احصا کردیم، مشخص شد بر اساس نوع قرارداد، ۲۱ عنوان شغلی داریم و همچنین قرار شد طبق این طرح، تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای آموزش و پرورش یعنی نهضتی‌ها و خریدخدمتی‌ها هم تعیین تکلیف شوند.

نماینده گرمی در همین راستا گفت: تبدیل وضعیت پرستاران یعنی کسانی که ارتباط استخدامی چه به صورت موقت، شرکتی یا قراردادی دارند هم با این طرح تعیین تکلیف خواهند شد؛ البته اولویت با پرستارانی است که در همه‌گیری کرونا خدمات‌رسانی داشتند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها