رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591084

حکیم خطاب به الکاظمی: دولت مبارزه با تروریسم را ادامه دهد

ساعت24-سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق، تحولات سیاسی و اجتماعی و خدماتی را بررسی کرد.

html>

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر اهمیت دور نگه داشتن شهروندان و نهادهای حکومت از اختلافات نیروهای سیاسی تأکید کرد.

وی همچنین بر ضرورت بهره برداری از درآمدهای ناشی از افزایش قیمت نفت برای بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی و متنوع کردن منابع درآمدی کشور تأکید کرد و گفت که این افزایش درآمد حالتی مقطعی است که باید از آن برای پایان دادن به وضعیت رانتی دولت استفاده کرد.

حکیم همچنین بر ضرورت توجه به بخش برق و تلاش برای تقویت آن و جلوگیری از تکرار حالت‌های قطعی سراسری در سطح استان‌ها و شهرها تأکید کرد.

وی خواستار توجه به اصلاح نظام سیاسی و مبارزه با فساد شد و بر ضرورت تحقق این اهداف با استفاده از روش‌های قانونی و بر اساس اصل مشورت همه نیروها به منظور دستیابی به حمایت مردمی و اجتماعی همه طیف‌های کشور از اصلاحات تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از دولت و دستگاه‌های امنیتی خواست که به عملیات نظامی و امنیتی خود علیه تروریست‌ها ادامه دهند.

حکیم همچنین تأکید کرد که روابط دوستانه عراق با کشورهای همسایه و جهان باید بر اساس اصل منافع ملی و احترام به حاکمیت ارضی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها