رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591242

تحقیقات کره جنوبی درباره اپراتورهای فروشگاه برنامه موبایل

ساعت24-رگولاتور مخابرات کره جنوبی اعلام کرد در راستای نقض مشکوک قانون پرداخت درون برنامه ای، تحقیقاتی را درباره اپراتورهای فروشگاه برنامه موبایل مانند اپل،‌گوگل و وان استور آغاز می‌کند.

خبر
html>

به گزارش فارس به نقل از رویترز، رگولاتور مخابرات کره جنوبی اعلام کرد که قصد دارد تحقیقاتی را درباره فروشگاه‌های برنامه موبایل اپل،‌گوگل و وان استور آغاز کند. این نهاد اعلام کرد این کار را به دلیل نقض مشکوک قانون پرداخت درون برنامه ای انجام می دهد.

در قانون پرداخت درون برنامه ای آمده که جریمه های احتمالی برای تخلفات می تواند تا 2 درصد از درآمد سالانه متوسط از رویه های تجاری مرتبط باشد. تنظیم کننده میزان جریمه احتمالی در این مورد را مشخص نکرده است.

براساس قانونی که سال گذشته تصویب و از ماه مارس اجرایی شد، اپراتورهای فروشگاه های بزرگ اپلیکیشن مانند گوگل و اپل از مجبور کردن توسعه دهندگان نرم افزار به استفاده از سیستم های پرداخت خود منع شدند.

کمیسیون ارتباطات کره (KCC) در بیانیه ای اعلام کرد که از 17 می بازرسی را برای تعیین اینکه آیا گوگل، اپل و وان استور قوانین را نقض کرده اند، انجام و تشخیص داده که هر سه این قوانین را انجام داده اند.

سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای گفت: ما از نزدیک با سهامداران دولتی و توسعه‌دهندگان خود برای گسترش انتخاب کاربر در کره مطابق با قانون جدید کار کرده‌ایم. ما در هر مرحله از این روند به همکاری با KCC ادامه خواهیم داد.

اپل و وان استور هنوز به این موضوع واکنش نشان نداده اند.

KCC اضافه کرد که قصد دارد اقدامات سختگیرانه ای مانند دستورات اصلاحی یا اعمال جریمه در صورت یافتن فعالیت های ممنوعه، انجام دهد. فعالیت های ممنوعه شامل تأخیر ناعادلانه بازبینی محتوای تلفن همراه توسط اپراتورهای برنامه یا امتناع، تأخیر، محدود کردن، حذف یا مسدود کردن ثبت، تمدید یا بازرسی محتوای تلفن همراه که از روش‌های پرداخت شخص ثالث استفاده می‌کند، است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها