رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591356

گشت زنی برای جمع آوری قلیان در حاشیه زاینده‌رود/ جریمه متخلفان چیست؟

ساعت24-همشهری آنلاین نوشت: مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در جلسات مشترک با دستگاه‌های قضائی، انتظامی و بهداشتی، مقرر شد اکیپ‌های مشترکی در حاشیه زاینده‌رود برای جمع‌‎آوری قلیان‌ها اقدام کنند.

html>

روح‌الله ابوطالبی در خصوص حذف قلیان از حاشیه زاینده‌رود، گفت: طبق قوانین، موضوع جمع‌آوری قلیان و هرگونه دست‌فروشی توسط اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه گاهی قلیان‌ها اجاره داده می‌شود و موضوعات بهداشتی نیز در اجاره آن رعایت نمی‌شود، در جلسات مشترک با دستگاه‌های قضائی، انتظامی و بهداشتی، مقرر شد اکیپ‌های مشترکی در حاشیه زاینده‌رود برای جمع‌‎آوری قلیان‌ها اقدام کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای این اداره‌کل از حدود سه هفته پیش با عوامل عرضه قلیان برخورد می‌کنند، توضیح داد: برای مقابله با این تخلف در مرحله نخست تذکرات لازم به افراد ارائه و در صورت توجه نکردن، جمع‌آوری قلیان‌ها انجام می‌شود.

او با بیان اینکه گزارش روزانه جمع‌آوری قلیان‌های از حاشیه زاینده‌رود برای مقام قضائی ارسال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا و رعایت نشدن موازین بهداشتی در خصوص اجاره قلیان و مضرات آن، همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم با این تخلف مقابله کنیم.

ابوطالبی تاکید کرد: در صورت تکرار تخلف توسط اشخاص، این موضوع در گزارشی به مقام انتظامی اعلام می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها