رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591490

باد شدید در جنوب شرق کشور/ این هفته هوای ایران آرام است

ساعت24-کارشناس سازمان هواشناسی برای بیشتر مناطق کشور طی ۵ روز آینده جوی آرام و پایدار پیش‌بینی کرد و گفت: پدیده غالب در شمال سیستان و بلوچستان و مناطقی از شرق کشور طی این مدت وزش باد همراه با خیزش گردوخاک خواهد بود.

html>

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی به تشریح وضعیت آب‌وهوای کشور طی امروز بیست و دوم مردادماه و روزهای آتی خبر داد و گفت: طی پنج روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدوبرق و وزش باید شدید موقتی رخ خواهد داد.

وی افزود: پدیده غالب این چند روز در شمال سیستان و مناطقی از شرق کشور وزش باد همراه با خیزش گردوخاک خواهد بود و در سایر مناطق کشور هم جوی پایدار و آرام پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی گفت: تا روز دوشنبه در استان‌های خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد منجر به خیزش گردوخاک خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار سطح نارنجی برای ارتفاع موج در شرق دریای عمان و مناطق فراساحل استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: آب‌های شرقی دریای عمان تا دوشنبه مواج و متلاطم می‌شود که خطر غرق شدن شناگران، آسیب به قفسه‌ها و تورهای صیادی و خسارت به قایق‌ها و شناورهای سبک و نیمه سنگین را به همراه دارد و فعالان دریایی و صیادان باید توجه لازم را به این مخاطرات داشته باشند.

رفیعی آسمان تهران را برای امروز صاف و گاهی همراه با وزش باد اعلام کرد و گفت: در ساعات بعدازظهر امروز آسمان کمی ابری خواهد شد.بیشینه دمای پایتخت امروز به ۳۴ درجه بالای صفر خواهد رسید که با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته همراه شده و کمینه دما هم به ۲۴ درجه بالای صفر رسید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها