رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591549

اتحاد سرخابیها برای رسیدن به حق تاریخی

ساعت24- پرسپولیس و استقلال مصمم تر از همیشه حق شان را می خواهند

html>

یک روز پس از اعتراض رسمی استقلال به تخلف صدا و سیما در پخش بی مجوز تولیدات محتوایی برند استقلال، قرمزهای پایتخت یک گام از آبی ها فراتر رفتند و حضور در کنفرانس خبری را به دلیل وجود دوربین های تلویزیون تحریم کردند.

استقلال و پرسپولیس می گویند اگرچه به دلیل صراحت قانون اساسی پخش زنده بازی ها باید در اختیار تلویزیون باشد اما این رسانه ملزم به پرداخت حقوق معنوی آنهاست. با ورود تیم ها به بورس ، درآمدزایی باشگاه ها از پخش تلویزیونی دیگر حالا یکی از حقوق چند ده میلیون نفری است که سهام دو تیم را خریداری کرده یا می کنند و در کنار این حق عمومی، الزامات قانونی فوتبال آسیا و فیفا هم مزید علت می شود تا تلویزیون ناچار به پرداخت حقوق این دو تیم باشد. تلویزیونی که غیر از پخش زنده مصاحبه رایگان با بازیکنان و محتواهای دیگر را حق خود می دانند.

روز گذشته و پس از اعتراض استقلالی ها ، میثاقی و محمدرضا احمدی ادعا کردند تلویزیون حق پخش را پرداخته اما آنچه آنها اشاره دارند بر اساس توافقی است که تلویزیون با وزارت ورزش داشته و برای یک سال مبلغ ۵۰ میلیارد تومان باید بپردازد که از این ۵۰ میلیارد تومان فقط ۱۵ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال می رسد که باید میان تمام تیم ها تقسیم شود!

این درحالی است که درآمد آگهی های هر یک از بازی های این دو تیم غیر از درآمدهای حاصل از پر کردن آنتن با هواداران پر تعداد، عددهای چند ده میلیاردی برای هر یک از بازی هاست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها