رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591586

بسته ابتکاری ۴۳۰ میلیارد دلاری آمریکا چیست؟

ساعت24-کنگره آمریکا بسته ابتکاری ۴۳۰ میلیارد دلاری را برای کاهش تورم تصویب کرد.

html>

به نقل از بیزنس، بر اساس پخش زنده وب‌سایت مجلس نمایندگان آمریکا، این مجلس بسته ابتکاری با هدف کاهش تورم به ارزش ۴۳۰ میلیارد دلار را تصویب کرد.

سنا هفته گذشته این بسته را تصویب کرده است و اکنون به جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده که قبلا قصد خود را برای امضای آن ابراز کرده بود، تحویل داده می‌شود.

این لایحه ۷۵۵ صفحه‌ای اقدامات مختلفی ازجمله کاهش کسری بودجه فدرال، کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی برای شهروندان و مبارزه با تغییرات آب و هوایی را پیشنهاد می‌کند.

علاوه بر این، افزایش مالیات شرکت‌های بزرگ را فراهم آورده است که باید تا حدی جریان وجوه لازم برای برنامه‌های پیشنهادی را تضمین کند.

دولت ایالات‌متحده انتظار دارد که همه این اقدامات در دراز مدت تورم این کشور را کاهش دهد. حزب حاکم دمکرات از این اقدامات حمایت می‌کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت: «امروز مردم آمریکا پیروز شدند با تصویب نهایی قانون کاهش تورم، مردم آمریکا شاهد کاهش قیمت داروهای تجویزی، کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و کاهش قیمت‌ها خواهند بود. با اجرای آن هزینه‌های انرژی کمتر است و من مشتاقانه منتظر امضای آن هستم».

وی افزود که در روز ۶ سپتامبر در کاخ سفید مراسمی به مناسبت تصویب این لایحه برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها