رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591717

انکار عجیب رییس سازمان لیگ کشتی؛ تبر نبود پایه صندلی بود!

ساعت24-رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با گذشت ۸ روز از انتشار گسترده فیلم قمه و تبرکشی در لیگ کشتی در اظهار نظری عجیب مدعی شد: چیزی که در دست یک فرد در سالن مسابقات مشاهده می‌شود، پایه یک صندلی پلاستیکی بود نه تبر!

html>

در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان، درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد فردی با داشتن آیدی کارت که ظاهرا از مسئولان مسابقات است، تبری در دست دارد و اوضاع سالن نیز متشنج است.

یکی از تماشاگران نیز که در حال فیلمبرداری از این فرد است، تایید می‌کند این فرد تبر در دست دارد و اوضاع سالن نیز کاملا متشنج است.

در شرایطی که پس از این اتفاق اعلام شد با افراد خاطی در این درگیری برخورد خواهد شد، رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در اظهار نظری عجیب با پاک کردن صورت مساله اعلام کرده است که شی مشاهده شده در دست یکی از افراد حاضر در سالن مسابقات، تبر نیست و پایه صندلی پلاستیکی است!

حمید یاری در اینباره می گوید: با یک زوم ساده هم این مسئله مشخص می‌شود. متأسفانه با بی‌اخلاقی صندلی به تشک پرت شده که یکی از پایه‌هایش شکسته و این فرد، پایه صندلی را پشت بنرها می‌اندازد اما آخرین قسمت از فیلم منتشرشده عمدا کات شده است!

به نظر می‌رسد رییس سازمان لیگ کشتی به جای چاره‌اندیشی برای جلوگیری از تکرار اینگونه اتفاقات تلخ در سالن مسابقات، با اظهاراتی عجیب سعی در پاک کردن صورت مساله را دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها