رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591911

با نظر ساپینتو؛ ستاره استقلال ماندنی شد!

ساعت24-ورزش سه نوشت: ساپینتو هافبک ازبکستانی تیمش را تایید کرد تا در نهایت آمانوف که شایعه خروج نامش از لیست این تیم شکل گرفته بود، در جمع آبی پوشان ماندنی شود.

html>

در شرایطی که طی ساعات اخیر شایعات زیادی درباره لیست مازاد استقلال شکل گرفته و از ارسلان مطهری، محسن حسینی و عزیزبک آمانوف به عنوان نفرات خروجی و مازاد لیست این تیم و ساپینتو یاد می‌شود، در نهایت سرمربی پرتغالی آبی‌ها رای به ماندن این هافبک ازبکستانی داد.

آمانوف که فصل گذشته در لیست زیر 23 سال آبی‌ها جا گرفته بود، بحث زیادی درباره حضورش در لیست زیر 25 سال و ادامه همکاری اش با این تیم وجود داشت که در نهایت طبق قانون این وضعیت برای وی شکل نگرفت تا نامش به عنوان یکی از نفراتی که به پایان همکاری با این باشگاه نزدیک می‌شود، مطرح شود.

در نهایت پیگیری‌ها نشان می‌دهد که ساپینتو طی جلساتی که با مدیران تیم داشت، به ادامه حضور عزیزبک آمانوف رای داده است و این هافبک ازبکستانی از جمع نفراتی که احتمال خروجش از لیست باشگاه شکل گرفته بود، خارج شده است.

سیدمحمد حسینی و ارسلان مطهری اما به نظر می‌رسد با توجه به شرایط لیست این باشگاه به در خروجی نزدیک شده‌اند و باید تیم‌های بعدی خود را در فاصله کوتاه باقی مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مشخص و معرفی کنند.

گفته می شود محمد حسینی مدافع فصل گذشته هوادار موردتوجه تراکتور نیز قرار گرفته و مس کرمان را هم البته خواهان خود می‌بیند. از سوی دیگر ارسلان مطهری نیز تیم‌های سپاهان و تراکتور و همچنین فولاد خوزستان را خواهان خود می‌بیند و باید دید طی ساعات آتی چه اتفاقاتی در این باشگاه رقم خواهد خورد و سرنوشت این دو بازیکن نیز چه خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها