رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591923

شاید سیدجلال مقابل بایرن مونیخ خداحافظی کند!

ساعت24-خبرورزشی نوشت: در حالی که گفته می‌شود تیم مورد نظر باشگاه پرسپولیس برای خداحافظی سیدجلال منچستر سیتی است، بایرن مونیخ نیز برای این دیدار پیشنهاد شد.

html>

سیدجلال حسینی پس از پایان لیگ بیست‌ویکم تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفت و کار خود را در کسوت مربی در پرسپولیس آغاز کرد. در شرایطی که باشگاه پرسپولیس قصد داشت پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر، بازی خداحافظی کاپیتان خود را مقابل ملوان برگزار کند اما ملوان پس از بیانیه‌ای که باشگاه سرخپوشان پایتخت منتشر کرد، از حضور در این مسابقه انصراف داد.

رضا درویش در گفت‌وگوی دوشنبه شب خود در برنامه فوتبال برتر از احتمال برگزاری یک بازی بزرگ برای خداحافظی سیدجلال خبر داد و گفت: ما شاید یک بازی خارجی با یک تیم "بسیار بسیار" بزرگ برگزار کنیم، آنها هم پیشنهاد بازی دادند. آن تیم جزو چهار تیم برتر دنیاست و اگر بازی در فیفادی انجام شود، آن بازی خداحافظی سیدجلال خواهد بود و اگر هم نشد، درصدد هستیم یک حریف دیگر پیدا کنیم. این در حالی است که درویش نامی از این تیم نبرد و مشخص نیست که یکی از چهار تیم برتر دنیا، کدام تیم است که خواهان برگزاری بازی با پرسپولیس شده است.

بعد از صحبت‌های درویش گفته شد تیم مورد نظر احتمالا منچسترسیتی باشد چرا که شرکت نقل و انتقالاتی که لوکادیا را به پرسپولیس آورده، با گواردیولا هم قرارداد دارد و این شرکت پیشنهاد برگزاری بازی با منچستر سیتی را داده است.

با این حال امروز گزینه دومی هم برای بازی خداحافظی سیدجلال مطرح شد. شرکتی که در دی ماه سال ۸۴ بایرن مونیخ را برای بازی خداحافظی عابدزاده به تهران آورده بود، اعلام آمادگی کرد مجددا باواریایی ها را این بار برای بازی خداحافظی سیدجلال حسینی به تهران بیاورد.

این شرکت اعلام کرده بایرن مونیخ در تعطیلات نیم فصل بوندسلیگا راهی حوزه خلیج فارس و احتمالا امارات می شود و می تواند با رایزنی مجددا این تیم را به ایران بیاورد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها