رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591929

پیشگیری از عرضه گوشت‌های فاسد به بازار

ساعت24-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از پیشگیری از عرضه گوشت‌های فاسد و یا قریب‌الانقضاء به بازار با ورود مدعی‌العموم خبر داد.

html>

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران؛ رحیم علیش‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از امحاء و معدوم‌سازی گوشت‌های فاسد با ورود مدعی‌العموم خبر داد و گفت: با توجه به وظایف دادستانی از حیث حقوق عامه و تاکیدات ریاست محترم کل دادگستری استان تهران مبنی بر نقش‌آفرینی ویژه دادستان‌ها در حوزه حقوق عامه و با عنایت به وصول گزارشاتی در خصوص تخلفات چند شرکت در حوزه نگهداشت گوشت‌های فاسد و یا قریب‌الانقضاء، دادستانی از حیث پیشگیری از عرضه احتمالی این گوشت‌ها نسبت به موضوع ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: با صدور دستورات قضایی لازم در این حوزه ۳۲۴ کیلوگرم گوشت گوسفندی و گوساله که غیرقابل مصرف انسانی بودند، امحاء شدند.

وی در ادامه از پلمب سه واحد صنفی متخلف کشتار غیرمجاز و عرضه گوشت و مرغ و یک واحد محل احداثی سردخانه غیرمجاز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سلامت عمومی از مصادیق حقوق عامه محسوب می‌شود، دادستانی در این حوزه با خاطیان هیچ‌گونه مسامحه‌ای نخواهد کرد.

گفتنی است؛ پیش از این رئیس کل دادگستری استان تهران در اولین نشست فصلی شورای برنامه‌ریزی مدیران دادگستری کل استان تهران ضرورت حساسیت مدیران و مسئولان واحدهای قضایی در خصوص مصادیق حقوق عامه را مورد تاکید قرار داده بود و در عین حال با اشاره به مسئولیت دادستان‌های شهرستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی استان تهران را نسبت به مسائل و اتفاقات جاری در بخش‌های مختلف گفته بود که نقش مطالبه‌گری و پیگیری مدعی‌العموم در موضوعات باید پررنگ باشد و عملکرد دادستان هر شهرستان باید در آن حوزه نمود پیدا کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها