رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 592053

مجلس به تفکیک وزارت صمت رای نمیدهد

ساعت 24 - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بنده فکر می‌کنم که مجلس شورای اسلامی به تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی رای مثبت نمی‌دهد.محسن زنگنه در گفتگو با مهرگفت: درباره تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار داشت: بنده با این موضوع مخالفم.

html>

وی بیان کرد: آمارها، نمودارها و میزان تولید و تجارت ما در زمانی که وزارت صنعت، معدن و تجارت منفک بود و بعد که با یکدیگر ادغام شدند، نشان می‌دهد که در زمان ادغام شرایط بهتر بوده است.نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر در شرایط فعلی تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی به صلاح دولت نیست و چالش جدیدی را برای دولت ایجاد می‌کند.نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این اتفاق بیفتد، باید تیمی از وزارت صمت خارج شوند و به عنوان مسئول وزارت بازرگانی به کار گرفته شوند و در استان‌ها و شهرستان‌ها هم باید این اتفاق بیفتد که هم هزینه زیادی دارد و هم حداقل یک سال وقت دولت را می‌گیرد.

زنگنه بیان کرد: این اقدامات باید در فضای ثبات انجام شود. برخی از کارها حتی اگر خوب هم باشد که به نظرم تفکیک وزارت صمت اقدام خوبی نیست، باید در شرایط ثبات انجام شود.وی تصریح کرد: بنده فکر می‌کنم که مجلس شورای اسلامی به تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی رأی مثبت نمی‌دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها